Toon posts:

Radeon 8500 bij SWW

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu al bijna 3 weken te wachten op mijn besteld radeon 8500 Bij sww. :( Zijn er nog meer die zo lang moet wachten, of naaien ze mij gewoon daar bij sww

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 14:22 schreef Starscream het volgende:
Zit nu al bijna 3 weken te wachten op mijn besteld radeon 8500 Bij sww. :( Zijn er nog meer die zo lang moet wachten, of naaien ze mij gewoon daar bij sww
cancellen en bij een andere shop bestellen

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 14:22 schreef Starscream het volgende:
Zolang je niet betaald hebt, naaien ze je niet. Of het netjes is, is een ander verhaal.

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:53

Jrz

––––––––––––

Tuurlijk wel..

Jij zit te wachten, je hebt dat ding besteld voor waarschijnlijk 700 piek

Nu is hij al te krijgen voor rond de 650..

mooi genaaid

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Verwijderd

LOL *D

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Het is de enige winkel die tot nog toe echte ATi retails leverde ipv 3rd party retails, dus ik zou nog ff wachten, mochten er meer winkels deze versie gaan verkopen en de prijs is lager, dan cancel je hem uiteraard en haal je hem ergens anders. Zijn ze duurder zou ik weer wachten, want dat geeft wel aan dat ze ook weer naar SWW komen.

maar bel die gasten eens misschien kunnen ze je wat meer vertellen daar

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Bij JRplatform hebben ze de 1e partij al verkocht :'( Ze hadden er tien binnen :'( Nu zit ik te wachten op de 2e levering.

Verwijderd

Hehehe... ik had hem van de eerste partij van SWW :)

Lucky me >:)

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 08:49

Masselink

Voor de dorst

Ik heb er ook eentje besteld. 'zouden' vrijdag binnen komen.

heb dit als antwoord op mijn mailtje gekregen:
we hopen er een aantal binnen te krijgen voor a.s. maandag
voor iedereen die de kaart spoedig na maandag zullen krijgen, zullen we uiterlijk dinsdag berichten
nog eventjes afwachten dus.

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Verwijderd

De gewone Radeon was al moeilijk verkrijgbaar, tenminste ik wilde hem kopen, na 4 weken maar een GF2GTS besteld. Nu dus weer hetzelfde met de Radeon2.

Verwijderd

Ik heb er ook 1 besteld bij aces en zit nu ook al 2 weken te wachten... Volgende week zou de bestelling binnen komen

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
heb er 1 besteld bij beat-it (woon in apeldoorn dus kan ik um gewoon ophalen).
ze zeiden datie 24ste binnenkomt. nu maar hopen dat het zo is.

Verwijderd

Maandag om 18:04 bericht gekregen van de SWW:
Uw bestelling is vandaag vestuurd.
De PTT Post barcode is XXXXXXXXXXXXXXX.
Voor trackinginformatie kunt u terecht bij
https://secure.postplaza.nl/tracktrace/ of
telefonisch bij 0800-0570.

*n.b.: Indien u uw bestelling niet binnen 48 uur heeft ontvangen, dan kunt u
contact met ons opnemen.
Net ff gekeken en de barcode werkt ook nog, mijn Radeon is onderweg! :)
Ik heb dan totaal plusminus 2 weken moeten wachten, btw :Z

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Ik heb dus geen bericht geregen, dus ik zal nog wel een weekje of 2 extra moeten wachten ! Klote zooi. *Zucht*

Laat je nog wel even weten welke 'doos' erom heen zit ??

Verwijderd

Lekker eind v/d week gewoon naar het buitenland.
En daar hebben ze ze maybe gewoon liggen, en nog
goedkoper ook.

True, eerst zien en dan geloven.
En maar hopen dat ze niet moeilijk doen
op schiphol, bij terug komst.

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

we hopen uw bestelling a.s. donderdag of vrijdag te kunnen versturen mocht de kaart er op die 2 dagen er niet zijn, zullen we alvast het moederbord opsturen.
ik moet minimaal nog een week wachten dus ! Krijg ik in ieder geval mijn Mobo, kan ik het systeem afbouwen en vast installeren met een ander videokaartje....

Verwijderd

Is er uberhaupt een bedrijf wat 3d party radeons kan leveren voor een redelijke prijs (niet meer dan 725 piek)

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 14:51 schreef Masselink het volgende:
Ik heb er ook eentje besteld. 'zouden' vrijdag binnen komen.

heb dit als antwoord op mijn mailtje gekregen:
[..]

nog eventjes afwachten dus.
Wanneer heb je er eentje besteld? Want ik heb hem vorige week dinsdag besteld (de 11de, na twee weken bij informatique te hebben gewacht) en ik heb nog niks gehoord. Hij moet de 20ste binnen zijn om nog mee te doen met het pc-priveproject. |:( Als ik dus morgen geen bericht heb gekregen moet ik hem annuleren. :'( Wat een zuigbedrijf is dat ATi eigenlijk. Als je wil concurreren met een ander bedrijf is het toch wel erg belangrijk dat je je spul ook kunt leveren.

• PhuSioN
Op dinsdag 18 december 2001 13:52 schreef dutchman22 het volgende:

[..]

Wanneer heb je er eentje besteld? Want ik heb hem vorige week dinsdag besteld (de 11de, na twee weken bij informatique te hebben gewacht) en ik heb nog niks gehoord. Hij moet de 20ste binnen zijn om nog mee te doen met het pc-priveproject. |:( Als ik dus morgen geen bericht heb gekregen moet ik hem annuleren. :'( Wat een zuigbedrijf is dat ATi eigenlijk. Als je wil concurreren met een ander bedrijf is het toch wel erg belangrijk dat je je spul ook kunt leveren.
ja, ik ben het helemaal met je eens. hele tijd maar w88 voor dat hij komt is ook nix. ben bijna tot de beslissing gekomen om een gf3 te kopen... :r :'(
ik wil gewoon mijn radeon hebben...

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 13:57 schreef patryk het volgende:

[..]

ja, ik ben het helemaal met je eens. hele tijd maar w88 voor dat hij komt is ook nix. ben bijna tot de beslissing gekomen om een gf3 te kopen... :r :'(
ik wil gewoon mijn radeon hebben...
Ja en ATi naait me op deze manier voor 250 piek (verschil wel/niet pcprive). Had ik een tijd terug maar een OEM bij Eynstein besteld voor 600 piek, was ik helemaal goedkoop uitgeweest met pcprive eroverheen. Maar ja, die beloftes van die winkels allemaal....

Verwijderd

damn, ik zou nu mijn Radeon kunnen hebben, maar TNT komt altijd op zo'n tijd langs dat er hier of niemand aanwezig is, of dat degenen die aanzwezig zijn liggen te pitten. :(
Dus morgen maar weer eens langs het postkantoor... kun je geen korting krijgen op de verzendkosten als je bestellingen standaard bij het postkantoor laat bezorgen?

Maar zijn er hier nou nog mensen die hun Radeon8500 bij SWW hebben besteld voor 5-12-2001 en nog geen bericht hebben? Zoja, hoe hebben jullie besteld, onder rembours?
Ik ben namelijk zo'n gek van te voren betaald heeft :P

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 16:35 schreef Jack Frost het volgende:

Maar zijn er hier nou nog mensen die hun Radeon8500 bij SWW hebben besteld voor 5-12-2001 en nog geen bericht hebben? Zoja, hoe hebben jullie besteld, onder rembours?
Ik ben namelijk zo'n gek van te voren betaald heeft :P
Ik heb onder rembours besteld ja, maar pas de 11de. Wanneer heb jij die Radeon besteld? Ik had hem beter bij iedere winkel in Nederland kunnen bestellen en daarna allemaal (min 1 natuurlijk) annuleren. Klote, nog geen bericht en morgen is de deadline, slecht voor mijn hart. ;(

Verwijderd

5-12-2001 :7

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 17:19 schreef Jack Frost het volgende:
5-12-2001 :7
Shit, in die tijd zat ik dus op mijn bestelling van Informatique te wachten die niet kwam. Had ik maar... nou ja, life sucks until you die.

Verwijderd

Probeer eens bij www.completer.nl
Daar heb ik hem nl gekregen
was de echter retail

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
bij SWW doen ze niet aan naaien.. duurt gewoon ff..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• PhuSioN
Op dinsdag 18 december 2001 18:13 schreef ThePuma het volgende:
Probeer eens bij www.completer.nl
Daar heb ik hem nl gekregen
was de echter retail
ik heb ze een mailtje gestuurd of ze hem op voorraad hebben. prijs maakt me niet zoveel meer uit, ik wil gewoon die kaart eindelijk eens een keer hebben.

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 18:15 schreef axis het volgende:
bij SWW doen ze niet aan naaien.. duurt gewoon ff..
SWW niet nee, maar ATi blijkbaar wel.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:03

johnwoo

3S-GTE

Ik heb em net maar besteld bij completer... er staat bij "NU leverbaar" (ok er staat ook op=op maar ik neem aan dat ze dat leverbaar wel ff weghalen als ie op is). Als ik em dit jaar nog maar binnen krijg, of het nou deze week is of na kerst maakt niet zoveel uit (als het maar dit jaar is).

Hij is daar wel een beetje prijzig :( maar gelukkig kan ik hem bestellen via het bedrijf van mn ouders :) dus dan blijft er van die 850 piek nog "maar" 713 over, en 713 voor een retail vind ik nog net doable :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Het lijkt me niet zinnig dat er elke keer een nieuw topic wordt geopend als iemand een Radeon 8500 kan krijgen ergens. Alles in 1 topic lijkt me handiger en is later ook makkelijk terug te vinden :
[topic=338874]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.