Op zondag 18 november 2001 14:33 schreef DRG het volgende:
DDR ram heeft geen reet extra preformance icm een p3/celly/tualatin... is dus alleen maar vergooien van je geld..
DDR is in de meeste gevallen even duur zo niet goedkoper dan SDR, en de mobo's zijn ook even duur en de performance is ongeveer gelijk, DDR is meestal net iets sneller
daar trap ik die reactie van je al onderuit.
ga voor een MSI 815 EPT ( zoals ik zelf heb ) of een Asus TU-SL2 ,maar neem een Intel chipset... draait lekker stabiel.. in tegenstelling tot die buttchipsets..
suc6
zo patser. dus omdat jij een intel chipset hebt is intel #1?? ik dacht het dus eventjes niet he.
Intel is zeker niet slecht, maar om nou te zeggen dat VIA/ALi slecht zijn, ze zijn goedkoper, maar slechter wil ik niet zeggen, ze zijn minstens even goed als de intel chipsets.
daar gaat het andere deel van je reactie.
onderbouw je mening eerst eens, waarom zijn VIA en ALi slecht? heb je er ervaring mee? vertel het eens jongen.
flamen kan iedereen.. AMD RUlez! intel sux! ach flikker toch op man, leer eerst vertellen hoe.. ik durf te wedden dat jij nog niet eens het verschil tussen de southbridge en dimm slot 1 ziet..