ik kan thuis met m'n huistelefoon niet annoniem bellen, dus met *31* komt dat doordat we bij priorety zitten of is dat daar anders??????
4 minuten 
Bel dan eens met priority en vraag hoe dat zit, of hoe het werkt
ja sorry, maar 'k heb verder niets anders te doen, dus.. hehe, maar ik weet dus nie ut nummer van priority....Op zondag 18 november 2001 13:40 schreef Pizzaman het volgende:
4 minuten
4 min. is idd wat snel jaOp zondag 18 november 2001 13:41 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
ja sorry, maar 'k heb verder niets anders te doen, dus.. hehe, maar ik weet dus nie ut nummer van priority....
Ik zou toch maar dat nummer van Priority opzoeken, als je daar bij ingeschreven staat (Priority Telecom?) dan krijg je daar toch ook rekeningen en bevestigingen van dus daar staat vast wel een telefoonnummer op...
[edit]
Miss_Dittie's sig:
Take me for who I AM, not for who I SEEM to be!!!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
gelieve dit toch niet meer te doen.. Het veroorzaakt irritatie bij gebruikers.. Anders moet je een jojo gaan kopen en daarmee gaan spelenOp zondag 18 november 2001 13:41 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
ja sorry, maar 'k heb verder niets anders te doen, dus..
Pagina: 1