Toon posts:

nForce of KT266a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Binnenkort moet ik toch mijn systeem vernieuwen en ik had een ATHLON 1700+ in gedachten. Dit wilde ik in combinatie doen met een ABIT KR7-a. Ik weet dat het moederbord nog niet verkrijgbaar is. Alleen nu lees ik op Tweakers dat de Nvidia Nforce moederborden sneller zijn als de KT266a uitvoeringen. In hoeverre is dit waar? En enig idee wanneer zo'n moederbord uitkomt? Is het ook belangrijk om mede te delen dat ik ook een ATI RADEON 8500 erbij wil plaatsen. Dus in hoeverre is het slim om nu ervoor te wachten?

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

Topicstarter
Slaapt iedereen of zo? :Z

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:14
Stuk ongeduld :P

Kt266A

nforce is niet volwassen product, heeft zich niet verder bewezen dan korte benches, duurder. (betaald voor een nutteloze onboard video)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 13:30 schreef nitenite het volgende:
Stuk ongeduld :P

Kt266A

nforce is niet volwassen product
Bij de KT266A zijn alle fouten eruit gesloopt duzzz...

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Topictitel aangepast.

Verwijderd

sis 735 :-)

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

bedenk ook dat de nforce bordjes maar 3 (of 4) pci sloten hebben, is wel een beetje weinig (vind ik).

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als je een nforce mobo koopt betaal je ook voor de geintegreerde geforce 2 mx. als je een ati kaartje erbij koopt is dat weggegooid geld naar mijn mening voor die paar procent extra performance. dan kan je beter wat meer geheugen of een tandje snellere cpu halen.

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Lange, dit http://www.tweakers.net/nieuws/19145?highlight=nforce bordje heeft 1xAGP en 5x PCI hoor...

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
als je zelf een goeie videokaart heb koop dan een KT266a board, want bij die nForce komt er een onboard Mx bij waar je dat ook kan vinden in de prijs van die board..

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Cansu

Cirus the Virus

ik wil precies hetzelfde als jij binnenkort. Ook een AMD 1700+ proc plus een goede mobo. Ik ga voor de Abit KR7A. Het is alleen nog wachten totdat dit mobo hier in NL beschikbaar is.

Viva la Netherlands!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Er stond een test op de frontpage, en de N-force scoort vet beter, en het was zelfs een reference bord, en dus nog niet optimaal, maar N-force is dus lekker stabiel !

Freelance tweaker

Verwijderd

CROSSPOST

[topic=306410/1/40]

onder het motto?
ik zal maar eens een discussie beginnen die al eens gevoerd is \ die op het moment gevoerd word

of gewoon weer de search niet gebruikt?

tjah...

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 19:05 schreef D-Devil het volgende:
Er stond een test op de frontpage, en de N-force scoort vet beter, en het was zelfs een reference bord, en dus nog niet optimaal, maar N-force is dus lekker stabiel !
Beetje ERG voorbarig om dit nu al te gaan zitten brullen zonder zelf enige ervaring te hebben en ook helemaal geen andere ervaringen te hebben gelezen omdat het bordje nog helemaal niet uit is laat staan goed, en langdurig en uitgebreid, getest is dus.

overigens de grafiekjes/plaatjes die ik allemaal heb gezien in een test van dat reference bordje in vergelijking met die Epox KT266A is er maar 1 puntje waarop die n-force hoger scoorde ongeveer, geheugen bandbreedte of zoiets bij 1 testje,... de rest was allemaal gelijk ongeveer of zelfs de KT266A ietsjes sneller (al die veel gebruikte benchmark progjes, 3Dmarks etc).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 20:10 schreef Limited het volgende:

of gewoon weer de search niet gebruikt?

tjah...
WEER niet de search gebruikt??? :?
Misschien moet meneertje eerst even wat research doen voordat hij verkeerde conclusies over mij trekt! :r

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 21:11 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

WEER niet de search gebruikt??? :?
Misschien moet meneertje eerst even wat research doen voordat hij verkeerde conclusies over mij trekt! :r
Damn en nog het IQ van een }:O ook nog, dit was als uitdrukking bedoeld. Dus: "of weer (ZOALS ZO VAAK, NIET PERSE JIJ<DUH) de search niet gebruikt"

en als je je topics op iets meer dagen zet zie je hem zelfs gewoon in de lijst staan. Lekker bezig dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 21:35 schreef Limited het volgende:

[..]

Damn en nog het IQ van een }:O ook nog, dit was als uitdrukking bedoeld. Dus: "of weer (ZOALS ZO VAAK, NIET PERSE JIJ<DUH) de search niet gebruikt"

en als je je topics op iets meer dagen zet zie je hem zelfs gewoon in de lijst staan. Lekker bezig dus.
EZi NoW CrYBAbY!! We zullen hier niet over jouw nutteloze opmerkingen hebben... |:(

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
lala

zullen we maar weer on-topic gaan ;)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 21:35 schreef Limited het volgende:

[..]

ja idd jij loopt hier al zooooo lang rond dat je echt moet storen aan het aantal topics wat misschien al in de db staat... sjeez.
Pagina: 1