Toon posts:

Wat heb ik nodig als ik de GC/ xbox in canada haal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon niets nuttigs vinden in de search, maar ik ben zo een ongeduldug mannetje dat niet kan wachten tot die consoles hier uitkomen. Maar die dingen moeten natuurlijk wel gaan werken als ik ze hier heb staan. Dus zal ik iets aan de voltage van die consoles moeten doen? Converter ofzo? En mijn tv kan ook wel de amerikaanse tv standaard aan maar kan dat ook zonder scart?
Dus misschien dat andere mensen ook graag een soort lijstje willen zien:
xbox
controler(2) in je eentje is ook niet alles
games
s-video kabel

ennog meer??

Alvast bedankt

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
het is niet zoon goed idee om zoon ding daar te halen.
1. Voltage/Frequentie verschil (is opzich geen probleem als je een confertor hebt)
2. NTSC(ofzo) in america/canada heb je een andere standaard voor tv-signalen. en omdat er nog geen ombouw mogelijkheid is om imports te spelen moet je als je later een game koopt in nederland weer een andere console hebben. ook moet je tv de NTSC signalen kunnen verwerken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, het enige wat ik niet weet is die voltage aanpassing. Mijn tv kan wel ntsc aan. Ik hoop dat je geen scart aansluiting daarvoor nodig hebt. En de games komen toch meestal eerder uit in Amerika dus die kan ik dan meteen online bestellen.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op zondag 18 november 2001 13:11 schreef Aspi het volgende:
Ja ok, het enige wat ik niet weet is die voltage aanpassing. Mijn tv kan wel ntsc aan. Ik hoop dat je geen scart aansluiting daarvoor nodig hebt. En de games komen toch meestal eerder uit in Amerika dus die kan ik dan meteen online bestellen.
ja das waar... je moet anders even kijken op conrad.nl ofzo naar zoon voltage confertor. (of je kan een nieuwe voeding kopen als er een losse voeding aan zit)