Empire Earth

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
Nou ik dacht, ik waag me een keer serieus aan een strategiespel. Het werd Empire Earth.

Nou ik die custom campaing en komt in de Pre Age ofsoiets.
Maar nu heb ik een paar mannetjes die ik laat werken, en een hond die ik laat verkennen. maar nou komen er steeds anders rode oermensjes aan (vijand) en die zijn veel sterker dan mij..

en het vechten gaat dan zo. ik klik een mannetje aan om tegen hem te vechten. hij slaat met zijn grote knots dan ik, hij , ik , hij.. en ik ben dood. en zo heb ik 2 ventjes nodig om 1 dood te maken.

en ik heb er maar 5 ofso, dus ik ben steeds dood, want er komen daarna nog een paar van die sterke oermensjes.

waarom verlies ik nou altijd?
heb ik hem op hard staan ofso.. ja ik ben een n00b op strategie gebied :)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 21:34

Flexx

This side up

Waarom kies je dan hard als je een Noob bent :?

Kies dan eerst normal of easy.

• RelaXXinG
valt me toch vaak op dat mensen niet eens een message goed lezen.. ze lezen er ff vaag overheen. lullen slap, en ze hebben weer een post.

ik zei:
heb ik hem op hard staan ofso..
dus daarmee zeg ik niet dat ik hem ook echt op hard heb staan. btw kun je volgens mij in Empire Earth niet eens de moeilijkheidsgraad instellen. ik heb het iig niet kunnen vinden.

Verwijderd

Jawel staat vooraan tijdens starten spel.
MAAR misschien dat dat vanwege de Custom Campaign komt: die zal wel op hard staan???

Ik mocht vooraan kiezen of ik "Easy/Normal/hard" wilde. Voor de keuze van Greece was dat.

Heb je een barracks gebouwd? Peasant vechten niet zo goed ;)

EDIT: normal/easy/hard setting maakte ik een foutje: was bij Myst 3 ;) Zal zo even kijken!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dtjiang/ee.jpg

...

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Tsja als je nou eens eerst die tutorials had gedaan (of je hebt ze gedaan en niet op gelet) dan weet je dat de ene soort wapens beter werken tegen een andere... Verder kun je je poppetjes als je ze aanklikt linksonder ook nog upgraden.. je kan max 10 punten doen en er staat wel bij hoeveel ze kosten per upgrade. Verder moet je altijd wat mannetjes klaar hebben staan en muren helpen ook :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Gehaktbal
  • Laatst online: 12-01 23:29
Voor zover ik weet, grade bij Easy de enemy nooit zn units op, het kan enkel wel zo zijn dat zijn civilisatie een bepaalde bonus heeft op infantry.. :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Oja als je hem op deathmatch zet begin je met een aardig smak resources... Kreeg ik ook een hele groep direct in het begin... maar soms zit ik me wel af te vragen of de pc niet cheat.. want ik heb laatst een keer een aanval gedaan op een vijand en ik schoot echt de helft van zijn basis weg en nog kwam meneer later aanzetten met veeeeeeel units... hoe ie dat doet snap ik nog niet...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

bij dat deathmatch/skirmish heb ik inderdaad ook weleens het id dat de AI cheat, want meestal hebben ze maar heel weinig peasants en hebben ze heel snel veel legerzooi en ze blijven ook nog ongeveer even hard advancen als ik :). /me speelt altijd gewoon Zo snel mogelijk vliegveld kunnen bouwen, en dan bombarderen maar >:)

• Gehaktbal
  • Laatst online: 12-01 23:29
Op maandag 19 november 2001 10:10 schreef aXe het volgende:
Oja als je hem op deathmatch zet begin je met een aardig smak resources... Kreeg ik ook een hele groep direct in het begin... maar soms zit ik me wel af te vragen of de pc niet cheat.. want ik heb laatst een keer een aanval gedaan op een vijand en ik schoot echt de helft van zijn basis weg en nog kwam meneer later aanzetten met veeeeeeel units... hoe ie dat doet snap ik nog niet...
idd, wat je zegt, de helft, de andere helft, de andere helft had ie nog over :)
Een Barrack is zo gebouwd, en geld heeft de comp zat :Y)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:11
Op maandag 19 november 2001 10:10 schreef aXe het volgende:
De computer kan alles tegelijk doen, resources halen en shit. Jij kan maar 1 ding tegelijk doen, maar hij heeft een meesterlijke timing, het enige probleem met de computer is is dat hij geprogrammeerd is, maar als je het goed doet, kan je een computer onverslaanbaar maken in zo'n spel. Want hij heeft een perfecte timing.

• RelaXXinG
Op zondag 18 november 2001 13:43 schreef dtjiang het volgende:
[afbeelding]
oh heb ik wel zien staan, maar heb over de difficulty dan heen gekeken, weet niet waar die op stond.

bedankt voor de reacties :)
Pagina: 1