Toon posts:

Nieuwe geluidkaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Zoals jullie in mijn kleine info over de pc kunnen lezen heb ik een Asus a7v 133-raid athlon 462 socket A moederbord,
dat ding is super alleen de geluidskaart vind ik nou niet echt bepaalt helder.

Nu wil ik me dus een gewone goede geluidskaart kopen, alleen hoef ik er niet echt van dat poets pats omheen, je begrijpt wel wat ik bedoel.

Welke vinden jullie goed en raden jullie aan?

Verwijderd

Topicstarter
Nobody?

Niemand?

Echt niet?

:)

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
soundblaster live 5.1 :?

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Terratec DMX XFire of (nog goedkoper) Soundsystem 512i

Zijn niet duur, maar Terratec is wel een goed merk (heeft mijn voorkeur over Creative)

Verwijderd

Topicstarter
Zit daar ook echt goed geluid in, en is die redeijk/ zeer goed stil, mijn geluidskaart van die asus die kraakt AF EN TOE wel eens, maar ja goed.

Verwijderd

ik heb geen last van kraken ofzo en ik heb mn x-fire al super lang gewoon.
ook een asus a7v133 raid (rev. 1005)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 13:02 schreef BananeKoning het volgende:
ik heb geen last van kraken ofzo en ik heb mn x-fire al super lang gewoon.
ook een asus a7v133 raid (rev. 1005)
Ja maar ik kan hieruit toch opmaken dat jij de onboard geluidkaart hebt uitstaan en een x fire hebt?

Maar met kraken versta ik onder: dat ik het geluid niet echt fantastisch vind.

Verwijderd

Koop voor 5 tientjes een SB128.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Ik heb ff de titel wat duidelijker gemaakt.

Ook wil je vragen niet na een half uur al je topic om hoog te gaan schoppen, dat is erg irritant.

Verwijderd

'k heb hier ook een asus a7v moederbordje en een creative :( sb 5.1; dat ding dat zuigt bij mij gewoon langs alle kanten.
Neem dus idd een terratec of zelfs een philips mij part; maar bij ùij komt er geen creative ni meer binnen.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een asus a7v266+sblive 1024 en onder win2k/winxp is er niet normaal mee te werken. (krakend geluid tijdens afspelen, pops/clicks in opnames via de line-in & vastlopers in alles wat met 3d te maken heeft)
Boot ik in win98se dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Ik krijg deze week m'n Sb Audigy binnen, hopelijk zijn dan alle probs de wereld uit.
Koop dus in iedergeval geen sblive ;)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
ik heb de Philips Rhythmic Edge. de goedkoopste uit de 'Edge'-serie. ongeveer 100 piek ofzo. is een 4.1 kaartje. heb hem nu 3 maanden en ben er erg blij mee.
ondersteunt a3d, eax1.0, eax2.0

info: http://www.ce-europe.philips.com/downloads/products/en_psc703_lft.pdf

de drivers werken ook onder WinXP.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:44
Terratec of Hercules kaartje :)

Kheb zelf een DMX X-fire 1024 en ben der zeer tevreden mee ... (jammer dat A3d et niet in doet in CS bij win2k)

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Heb hier SB Live 5.1 player, niet al te duur en zeker leuk in combinatie met 5.1 speakers (flame mehhhhh :*). Creative dus allemaal, en 't klinkt zeker leuk. Als je zon 5.1 koopt, neem dan wel 5.1 speakers anders heeft et ook geen zin ;)

Edit: zoals ik ook al in anders topic zei: heb anders nog wel een Terratec X-fire 1024 te koop, schijnt ook een grappig kaartje te zijn :D (never used it).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 00:26 schreef MICH2001 het volgende:
Heb hier SB Live 5.1 player, niet al te duur en zeker leuk in combinatie met 5.1 speakers (flame mehhhhh :*). Creative dus allemaal, en 't klinkt zeker leuk. Als je zon 5.1 koopt, neem dan wel 5.1 speakers anders heeft et ook geen zin ;)

Edit: zoals ik ook al in anders topic zei: heb anders nog wel een Terratec X-fire 1024 te koop, schijnt ook een grappig kaartje te zijn :D (never used it).
Hmm die drivers die 'erbij'zitten zijn die xp ondersteunend?
Of zijn er al die drivers voor uit?
Zo ja wat moet je er voor hebben?

Ik hoor het wel.
Op zondag 18 november 2001 22:53 schreef Jag het volgende:
Ik heb ff de titel wat duidelijker gemaakt.

Ook wil je vragen niet na een half uur al je topic om hoog te gaan schoppen, dat is erg irritant.
Sorry dat was niet de bedoeling, ik wou graag antwoord hebben.
Zal er in het vervolg aan denken.

Ps: Bedankt voor het wijzigen van de topic naam.
Pagina: 1