Toon posts:

3D kaart problemen. beeldscherm zit vast

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:r oke sinterklaas:
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
dat was dan : http://onno.dhs.org/

en in de search vind ik niks. Ik ben al in de Fail-safe mode geweest van de bios, helpt ook niks. heb de nieuwe drivers van nvidia (21.83). heb al de nieuwe 4in1 drivers van VIA. HELPT ALLEMAAL GEEN SHIT!. Heb een geforce 2mx, ik draai windows xp. Het probleem is dat soms als ik aan het werk ben met een verslag typen, of in flash bezig ben dat mijn pc ineenkeer vast gaat zitten. het muziek loopt wel door, maar het beeldscherm zit vast. Dan na een tijdje start mijn pc opnieuw op, en als hij weer in windows is, krijg ik een bericht dat het aan de driovers ligt, met name aan nv4_disp.dll

kan iemand mij helpen?

Verwijderd

ik ken het!!! en ik weet alleen een workaround. ik word doodziek van die schijt schijt schijterror.
(Is dit trouwens met alle versies van xp?)

CAUSE
This issue can occur when the display driver is caught in an infinite loop, typically waiting for the video hardware to become idle. This usually indicates a problem with the video hardware or with the display driver not being able to program the hardware correctly.

RESOLUTION
To resolve this issue, obtain and install the most current driver for your video adapter.

To work around this issue:

Click Start, click Control Panel, and then double-click Display.

On the Settings tab, click Advanced, and then click the Troubleshoot tab.

Move the Hardware Acceleration slider to None, and then click to clear the Enable Write Combining check box.

Click OK, and then click OK.

NOTE: This procedure prevents the display driver from programming the hardware incorrectly, but results in a loss of some display functionality and performance. Although you can increase the hardware acceleration settings to a point above None to regain functionality and performance, this increases the chances of the issue reoccurring. For maximum stability, leave hardware acceleration off.

Verwijderd

Topicstarter
hehehehe. dat ken ik. hahah als je iets wilt gaan spelen, krijg je een probleem met opengl.

Verwijderd

Topicstarter
zou dit goed zijn??

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/ESSORMHPHHE

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 12:41 schreef DeltaSaint het volgende:
zou dit goed zijn??

[afbeelding]
ja, 3 tikjes terug en het je hebt geen lockups meer. het blijft een workaround. Maar wiens schuld is het nou? microsoft? of asus? Volgens microsoft zijn er verkeerde drivers, maar ja. Onder win9x draait alles wel... Nogmaals... is dit ook bij home-editions en andere builds dan 2600? (lees nieuwere dan de 2600 versie van augustus)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar met alle 3 terug kan ik geen games meer spelen

Verwijderd

Topicstarter
onder Windows ME had ik nooit problemen. Bill gates zit fout.

Verwijderd

geen spellen spelen nu.. i know! :( :( :(

enable write combining hoefte bij mij trouwens niet aangevinkt te worden. Niet dat dat helpt maar ja. Ik zei al dit is een work-around. Systeem blijft zo wel draaien maar voor de rest hebben we een houten bek met gamen. (had je zowieso al met full acceleration) Nu kan ik tenminste gewoon letters en plaatjes inkloppen in Word...

Net ff detonators 22.80 geprobeerd maar dat gaat ook niet werken. Ik dit probleem trouwens alleen nog maar op tweakers gezien. Heb jij ergens anders een forum gevonden waar dit probleem ook op staat? nvmax of nvidia heb ik vooralsnog niets gevonden....

:'(

Verwijderd

Dit is de laatste keer dat ik een topic van je sluit, hierna heb je een waarschuwing aan je broek hangen.
Als de search niet werkt en onno.dhs.org ook niet dan wacht je gewoon ff of ga je in de topiclijst kijken of je daar goede topics zit, ik geloof dat er pas nog een topic over geweest is.

[topic=305287/1/50] die is ook errug handig om te lezen, dan snap je dat je gewoon je probleem te wazig opschrijft.

nv4_disp.dll zijn echt al heeeeel erg veel topics over geweest, ik zou toch maar eens goed gaan zoeken als ik jou was.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.