Toon posts:

Mijn Xbox killer pc console

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen, ik heb een micro atx systeempje in een micro atx kast met een gforce3 tvout.. dit ik direct op de tv heb aangesloten.. met de cordless optical set van logitech.. deze boot gewoon op de tv en heb geen monitor meer nodig..

Dit is natuurlijk super... fette games spelen op de tv.. maar ik vind de kast toch wat te groot..

ik zit te denken om een Aopen H300A aan te schaffen maar hier past de gforce3 niet in..

Kunnen jullie mij tips geven ?? voor een betere kast.. wel zo klein mogelijk.. zodat ik de kast gewoon op de tv of naast de tv kan zetten.

Verwijderd

oak een asus backbone kastje die is ongeveer de helft van een mini tower

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

bouw zelf een kast!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 18 november 2001 12:00 schreef Tijn_3d het volgende:
oak een asus backbone kastje die is ongeveer de helft van een mini tower
je zal wel barebone bedoelen

en je kan trouwens ook een asus terminator kopen :)

iStockphoto

Verwijderd

Ik heb dit kastje:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~d.vdam/Image1.jpg
Zit gewoon een p3 1000 in, 512mb, 100gig disk en een Elsa Gforce MX dualhead met tv out.

Gebruik em voor naar LanParty's en ken em ook gewoon als divx player voor op de tv gebruiken.

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 14:07 schreef vandamage het volgende:
Ik heb dit kastje:
[afbeelding]
Zit gewoon een p3 1000 in, 512mb, 100gig disk en een Elsa Gforce MX dualhead met tv out.

Gebruik em voor naar LanParty's en ken em ook gewoon als divx player voor op de tv gebruiken.
Hehe! Echt een superCoole kast! :9 :9~
Waar heb je em vandaan en wat kost ie? *D

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Heb je wel flink in elkaar moeten stampen denk ik of niet?

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:33
netjes, was het een dure kast??

alleen jammer dat er zo weinig aan te tweaken valt :'(

Verwijderd

Heb laatst nog ff gevraagd wat ie als athlon versie koste, kost dan als barebone ( dus kast, mobo en voeding ) 500 piek. Merk is MSI op hun site ken je wel wat links vinden waar je em ken kopen. Het enige wat een beetje zuigt is dat er ( in die versie van mij tenminste) alleen maar pci kaartjes in passen :'( . Dus ken ik in deze geen GF3 pleuren. Er zitten 2 pc133 sloten in die max. 256 aan kunnen, maar das voor game pc meer dan zat dacht ik zo. Er zit dus 1 HD in, maar als je de cdrom er uit zou laten dan ken je der vast nog wel 2 in kwijt, alleen denk ik dan dat deze niet meer zal kennen booten, omdat er maar een 150 watt voeding in zit. Ow verder zit er trouwens al een soundcard en een nic onboard, natuurlijk ook usb, dus vrij compleet. Zeker een aanrader als je nog een pci tv out kaart heb liggen.

Verwijderd

Mooie kasten zijn van die oude tulip kasten.

- 5 ton zwaar
- weinig ruimte
- zo lelijk dat het gewoon mooi is.

Ik heb er nog een liggen., Ik denk dat ik maar eens ga pogen om daar een oud msi bordje in te bashen.

Denk wel erom dat je een kleine voeding neemt . en VEEL mecano onderdelen.

( ja dat kan wel, beetje zagen enzo )
Laatst nog een oude 486 bak in een commodore 5-1/4 floppy behuizing gemikt. alleen de diskdrive paste niet meer.
Die heb ik maar in de IBM monitor vastgeplakt.

Erg geschikt voor POI oplossingen !!!

Zelf bouw kasten zijn ook erg leuk.

Verwijderd

bestel gewoon een X-box dummie trek dat ding uitelkaar
en ga dan modden totdat alles erin past
dat ding is toch reuze groot

Verwijderd

Koop toch gewoon zo'n Server Rack case

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Ik heb ook een AOpen H300A kastje, er kunnen nog behoorlijke kaartjes in, als je het bracketje er maar af sloopt... Mooi stil kastje is het... Is hier mijn servertje..

Verwijderd

Hmmm Tja als servertje heb ik een HP e-pc, ff een beetje omgebouwd tot een p3 1000 met 80gig disk en 256mb mem. Ding is 1 van de kleinste pc's die der zijn en stabieler dan die dingen van compaq. Check foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.hp.com/desktops/professional/e-pc/e-pc_c10/images/photo.jpg
das pas klein en stil, want der zit 1 92mm delta fan in die alleen maar draait wanneer de intel cpu boven de 65 graden komt, en als ie dan draait dan draait ie misschien net op 2000rpm :)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

chromeeh

the Gnome

Lauk klein kassie, alleen die Windows Licence sticker vind ik nie cool >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

tja waarom zou ik em der niet opplakken als ik er toch een hele zooi van heb liggen >:)
Pagina: 1