Toon posts:

Wheheeeeheeee, ik durf mn bios niet te flashen :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de kt764.exe gedownload (nieuwe bios voor de kt7a) Ik denk da ik mobo versie 1.0 heb aan gezien er op een stickertje naast mn bios v1.0 staat, ik heb nog niet op het ISA slot gekeken, want dan moet ik alles weer uit elkaar gaan slopen en daar heb ik geen zin in.

Is er niet een manier met software dat je er achter kan komen toevallig :?!

En als ik het weet, is het dan aan te raden om gewoon in dos mode runme.bat te doen? Of moet het op een andere manier?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
sisoft sandra miss ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 10:39 schreef Cutebritney het volgende:
sisoft sandra miss ?
Dat is snel :)! Thx!

hmm, jah, daar had ik ff snel in gekeken, maar niet echt duidelijk iets gezien, kga het nog een keertje checken!

edit:
Er staat Model: 8363-686A(KT7,KT7-RAID,KT7A,KT7A-RAID)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

kan je niet zien in sisoft.

case openvijzen is de enige mogelijkheid.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
De case krijg ik wel open, maar om nu al die draden en toestanden weer los te gaan maken om dat takke stickertje op dat ISA ding te zien :'(!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat jullie weten sinds wanneer de 1.3 wordt geproduceerd? Ik heb deze in Feb gekocht!

• edgar108
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 15:21

edgar108

www.dune.de

vaak zie je de mobo versie ook aan die code die onderin beeld staat bij t booten, de laatste 2 letter/cijfers is de bios versie, bijv. SS, en dan zoek je die op bij de pagina waar je die nwe. bios heb gedownload en zo kan je zien welke moederbord versie je heb! Zo werkte t bij mij tenminste... :)

inderdaad AAD

Verwijderd

neem een spiegeltje en schuif het tot aan je isa slot,en kijk daarmee eens op je slot >:)
moet je wel "spiegelbeeldschrift" kunnen lezen *D

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Versie nummer kun je gewoon zien als de pc opstart. Snap niet waarom jullie zo moeilijk doen: case openen :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 10:48 schreef edgar108 het volgende:
vaak zie je de mobo versie ook aan die code die onderin beeld staat bij t booten, de laatste 2 letter/cijfers is de bios versie, bijv. SS, en dan zoek je die op bij de pagina waar je die nwe. bios heb gedownload en zo kan je zien welke moederbord versie je heb! Zo werkte t bij mij tenminste... :)
Ok, dit probeer ik dus nu! Ik heb Bios WW, maar welk board hoort hier bij? WW zat dus standaard op het board, nu zou ik toch de versie van het board moeten kunnen vinden daar mee :?!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik hebm dus geflashed, en dat was simpel zeg :P!

Alleen nu iets vreemds :?

Mijn Idle en Stressed temperatuur liggen nu veel dichter na elkaar toe!

Nu: Idle 43 Stressed 47-48

Voorheen: Idle 28 Stressed 48

Hoe kan dat?

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Doordat bij de vorige bios die je had een register gewijzigd was waardoor de IDLE functie van de chipset/cpu aangezet stond.
Bij KT133(A) chipsets verlies je hier wat aan stabiliteit en snelheid waardoor het meestal dus uitgeschakeld word in een bios update.
Bij de KT266(A) chipset staat het ook weer standaard uit waardoor je dus een hogere IDLE temp krijgt.
Doormiddel van een bitje in het register te wijzigen zakt deze weer naar mooie lage getallen. :)
Bij deze KT266(A) is het instabiliteits probleem niet meer met de IDLE functie aan, netzomin als er ook geen stabiliteits of snelheids verliezen zijn op een AMD761 chipset based board.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijk :), thx!
Pagina: 1