The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Verwijderd
Maar idd reacties tellen ook mee, je hoeft niet 150 draadjes te openen.
Voorkomt dit soort topic's...
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Verwijderd
Op zondag 18 november 2001 10:42 schreef Red_Cell het volgende:
Maar volg je de tip nog op om dit antwoord te verwerken in ad zijn FAQ...
Voorkomt dit soort topic's...
Lijkt me toch duidelijkTech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes , Moddereter forum en Stoute Usertjes.
Zal wel liggen aan het tijdstip...
Ben waarschijnlijk nog niet wakker Genoeg
Weliswaar is ie maar 8KB maar de afmetingen zijn: 449 x 482 en dat is imho een beetje nutteloos als plaatje voor 60x60.
Als je hem trouwens zelf verkleind kan ie er nog mooier uit komen te zien ook.
Maar bij deze dus het verzoek even het plaatje kleiner te maken.
Over het aantal techposts dat je hebt: Je bent er nog (lang) niet
Hmm, moet ik ff kijken. Ik heb namelijk geen photoshop en met paint kan het ook maar dan word zo lelijk als ik me goed herrinder. Ik zal zo spoedig mogelijk hem veranderen. anders haal ik hem weg totdat ik hem kan resizen.Op zondag 18 november 2001 11:10 schreef ACM het volgende:
Even gegekeken hoeveel techposts je hebt, maar toen viel me op dat je een belachelijk groot webicon hebt...
Weliswaar is ie maar 8KB maar de afmetingen zijn: 449 x 482 en dat is imho een beetje nutteloos als plaatje voor 60x60.
Als je hem trouwens zelf verkleind kan ie er nog mooier uit komen te zien ook.
Maar bij deze dus het verzoek even het plaatje kleiner te maken.
Over het aantal techposts dat je hebt: Je bent er nog (lang) niet
En ACM, langzaam...Maar stabiel. Dat ik er nog niet ben vind ik niet zo erg maar ik kom er wel... Alles op z'n tijd.
Trouwens ACM, het modereren op de frontpage neemt ook redelijk wat tijd in beslag.
1 vraag trouwens ik zag net aan de onderkant van m'n pagina een tijd staan...Hmm, ff copieren;
0,0576 sec.
Je ziet het trouwens pas als je de hele pagina selecteerd met CTRL + A
Wat is dat voor iets? het is geloof ik niet van m'n explorer
Geeft nietOp zondag 18 november 2001 22:09 schreef Red_Cell het volgende:
En ACM, langzaam...Maar stabiel. Dat ik er nog niet ben vind ik niet zo erg maar ik kom er wel... Alles op z'n tijd.
Trouwens ACM, het modereren op de frontpage neemt ook redelijk wat tijd in beslag.
Het hoeft ook niet snel te gaan.
Das de tijd die nodig was om die pagina te genereren.1 vraag trouwens ik zag net aan de onderkant van m'n pagina een tijd staan...Hmm, ff copieren;
0,0576 sec.
Dat scheeld. Ik ben al niet zo'n held niet foto bewerking... Ben hem aan het uploaden.