Het begrip techposts onduidelijk ivm aantal posts

Pagina: 1
Acties:

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-12 13:55
Ik heb net nog weer ff de FAQ van ad'je en alle andere FAQ's doorgelezen over het onderdeel van het zichtbaar worden van de huiskamer en andere forums.

Met de search kwamen ook nog een paar topic naar voren die hiermee te maken hadden.
In een van de topic's werd gezegt
moet je in de search je user name intikken en kijken hoeveel reacties je heb.
Bij mij kwam er maar 1 naar voren.

Mijn vraag is ook word met de techposts een nieuw topic gestart door jezelf bedoelt of ook reacties in andere topic's? :?

Mischien is het een idee om de antwoord op deze vraag toe te voegen aan het techpost onderdeel van de Lieve Adjes FAQ. :)

Al klopt de search ook niet helemaal geloof ik omdat ik al meer topic gestart heb... Na ja, dat ff aan de zijkant.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Verwijderd

Je hebt in totaal 71 posts dus 150 tech's zullen daar vast niet bijzitten.

Maar idd reacties tellen ook mee, je hoeft niet 150 draadjes te openen.

• Red Cell
Maar volg je de tip nog op om dit antwoord te verwerken in ad zijn FAQ...

Voorkomt dit soort topic's...

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 10:42 schreef Red_Cell het volgende:
Maar volg je de tip nog op om dit antwoord te verwerken in ad zijn FAQ...

Voorkomt dit soort topic's...
Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes , Moddereter forum en Stoute Usertjes.
Lijkt me toch duidelijk :?

• Red Cell
mwa, ok. Ik snap ik hem...

Zal wel liggen aan het tijdstip...
Ben waarschijnlijk nog niet wakker Genoeg ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Even gegekeken hoeveel techposts je hebt, maar toen viel me op dat je een belachelijk groot webicon hebt...

Weliswaar is ie maar 8KB maar de afmetingen zijn: 449 x 482 en dat is imho een beetje nutteloos als plaatje voor 60x60.

Als je hem trouwens zelf verkleind kan ie er nog mooier uit komen te zien ook.

Maar bij deze dus het verzoek even het plaatje kleiner te maken.

Over het aantal techposts dat je hebt: Je bent er nog (lang) niet ;)

• Red Cell
Op zondag 18 november 2001 11:10 schreef ACM het volgende:
Even gegekeken hoeveel techposts je hebt, maar toen viel me op dat je een belachelijk groot webicon hebt...

Weliswaar is ie maar 8KB maar de afmetingen zijn: 449 x 482 en dat is imho een beetje nutteloos als plaatje voor 60x60.

Als je hem trouwens zelf verkleind kan ie er nog mooier uit komen te zien ook.

Maar bij deze dus het verzoek even het plaatje kleiner te maken.

Over het aantal techposts dat je hebt: Je bent er nog (lang) niet ;)
Hmm, moet ik ff kijken. Ik heb namelijk geen photoshop en met paint kan het ook maar dan word zo lelijk als ik me goed herrinder. Ik zal zo spoedig mogelijk hem veranderen. anders haal ik hem weg totdat ik hem kan resizen.

En ACM, langzaam...Maar stabiel. Dat ik er nog niet ben vind ik niet zo erg maar ik kom er wel... Alles op z'n tijd.

Trouwens ACM, het modereren op de frontpage neemt ook redelijk wat tijd in beslag. :)

1 vraag trouwens ik zag net aan de onderkant van m'n pagina een tijd staan...Hmm, ff copieren;
0,0576 sec.
Je ziet het trouwens pas als je de hele pagina selecteerd met CTRL + A
Wat is dat voor iets? het is geloof ik niet van m'n explorer >:)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 18 november 2001 22:09 schreef Red_Cell het volgende:
En ACM, langzaam...Maar stabiel. Dat ik er nog niet ben vind ik niet zo erg maar ik kom er wel... Alles op z'n tijd.

Trouwens ACM, het modereren op de frontpage neemt ook redelijk wat tijd in beslag. :)
Geeft niet :)

Het hoeft ook niet snel te gaan.
1 vraag trouwens ik zag net aan de onderkant van m'n pagina een tijd staan...Hmm, ff copieren;
0,0576 sec.
Das de tijd die nodig was om die pagina te genereren.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tada:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/IceStorm/pics/stan2.gif
1,2 Kb :)

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 09:46 schreef IceStorm het volgende:
Tada:

[afbeelding]
1,2 Kb :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img1/stan2.jpg

deze is iets groter, maar wel duidelijker :)

• Red Cell
Hey bedankt IceStorm en Sinterklaar 82 tm.
Dat scheeld. Ik ben al niet zo'n held niet foto bewerking... Ben hem aan het uploaden.

Pagina: 1