Ik wil een betoog houden in RSTM over hoe goed de One.mpg clip(50meg) wel niet is van Metallica. Nu wil ik een downloadlink naar alt.xxxx.xxx.xxx (nieuwsgroep) plaatsen waarin ik 'm dan upload. Dan kunnen de mensen 'm kijken, praat wat gemakkelijker. 't Gaat hier om een door iemand met huisvlijt geripte (ik denk) DVD.In de faq worden clips niet genoemd. MP3's worden wel genoemd, alhoewel ik vind dat daar ' t laatste gerechterlijke woord ook nog niet over gezegd is
Verwijderd
Nee, dat mag niet.
Hoezo dat?MP3's worden wel genoemd, alhoewel ik vind dat daar ' t laatste gerechterlijke woord ook nog niet over gezegd is
Nou je weet toch dat er nou een gevecht gaande is of t file-sharing legaal is? Dus 't is helemaal niet gezegd dat mp3's illegaal zijn. Maar wat je ziet is dat veel sites zich indekken door mp3's te verbieden, uit angst voor de duurbetaalde advocaatjes. Maar begrijp me niet verkeerd, GoT mag in GEEN geval een link-exchange worden, dus ik kan uitstekend met t verbod leven.
Verwijderd
File-sharing van copyrighted materiaal waarvan het copyright niet bij de gebruiker van de file-sharing dienst ligt, is per definitie altijd illegaal.
Verwijderd
Ben je toch verkeerd ingelicht denk ik.Op zondag 18 november 2001 10:47 schreef Sjah het volgende:
Nou je weet toch dat er nou een gevecht gaande is of t file-sharing legaal is? [..]
Verwijderd
Lekker makkelijk van je om aan te nemen dat als file-sharen mag, mp3's sharen ook mag. Dat werkt dus mooi niet zo.
Waarom zou je dan uberhaupt een newsgroep nemen? Als er een ding is dat niet werkt voor filesharing dan is het dat wel..
[off-topic]Op zondag 18 november 2001 10:49 schreef HlpDsK het volgende:
File-sharing van copyrighted materiaal waarvan het copyright niet bij de gebruiker van de file-sharing dienst ligt, is per definitie altijd illegaal.
Filmpje ?
[/off-topic]
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Pagina: 1