Stijgende geheugen prijzen alleen in NL?

Pagina: 1
Acties:

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 09:55
Ik merk dat nu de prijzen van geheugen stijgen. 128 mb pc133 is nu f 40,- ipv f 25,-.

Maar als ik in België en Duitsland kijk.. of in de VS bij www.pricewatch.com dan zie ik daar niet zulke stijgingen?

Wat is hier aan de hand? Een samenzwering?

Coïtus ergo sum

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
geen idee.

als je precies weet hoe de hele nederlandse economie in mekaar zit, kun je daar misschien antwoord op geven.
maar over het algemeen gaat het slecht met de ICT sector, ik denk dat daarom de prijzen stijgen

Verwijderd

Nou, hier over de grens in aachen is de vraag naar Ram ook erg toegenomen en is de geheugenprijs ook van 45 Mark naar 89 Mark gegaan, maar ik heb een idee dat er een gerucht liep, en dat toen iedereen massaal is gaan inkopen in Nederland en toen werd hier de vraag groter dan het aanbod en zijn de prijzen omhoog gegaan, want wat je zegt, in andere landen is het nauwelijks tot niet te merken

Verwijderd

In het volgende bericht van zaterdag 10 nov werd al gewaarschuwd voor deze stijging.

/me heb dus diezelfde dag nog ff 2 reepjes 256 MB pc133 cas 2 gescoord :* :D voor 115,= zelfde reepjes kosten nu 199,=

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Euh, in België was ram nog een stuk duurder dan in nl, nu is dat ongeveer gelijk.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Chilly_Willy
Ik zie dit elk jaar rond dezelfde tijd. Voor de HCC schieten de geheugen prijzen omhoog en dat begin volgend jaar zijn ze weer laag.

Ik denk dat het idd veel te maken heeft met een gerucht en dat dan veel mensen gaan kopen.

Ik heb nog voor de stijging 256 mb p133 cas2 infenion besteld voor f 85,- >:) dus ik maak me niet druk.

En in jan/feb 2002 ga ik een nieuwe PC aanschaffen (pc prive) en dan zijn de prijzen toch weer laag.

Coïtus ergo sum

• ijdod
  • Laatst online: 20-08 17:52
Intussen zijn ook in de VS wat prijzen aan het stijgen, zie bv de site van Sharky Extreme. Wel denk ik dat het 'effect' op de prijzen in NL iets versneld wordt door de HCC.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Chilly_Willy
Op zondag 18 november 2001 11:57 schreef ijdod het volgende:
Intussen zijn ook in de VS wat prijzen aan het stijgen, zie bv de site van Sharky Extreme. Wel denk ik dat het 'effect' op de prijzen in NL iets versneld wordt door de HCC.
Valt ook nog wel mee.. de meeste zijn hetzelfde gebleven een.
http://www.sharkyextreme.com/guides/WMPG/article.php/10706_924781__2

Ik denk ook dat in NL de HCC er ook wel iest mee te maken heeft.

Coïtus ergo sum

Pagina: 1