Heb je voor flight simulator 2002 alle drie de cd's nodig om te kunnen spelen???Of kan je ook met cd 1 alleen spelen.
alle 3Op zondag 18 november 2001 01:51 schreef Koulodjonko het volgende:
Heb je voor flight simulator 2002 alle drie de cd's nodig om te kunnen spelen???Of kan je ook met cd 1 alleen spelen.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Volgens mij moet je alle 3 de cd's tegelijk in de cd-rom speler doen.
Alleen dat lukt me nooit dus moet je zelf ff proberen
Alleen dat lukt me nooit dus moet je zelf ff proberen
Bulll....sjit. 
1 CD is genoeg om te spelen
vooral als je alles bij de installatie (dan heb je ze wel alle 3 nodig natuurlijk) op je HD plempt..
Ik heb tegen de licentie voorwaarden in
op m'n laptop en m'n hoofdPC fs2000 geinstalled en ik kan zonder problemen een netwerkgame doen.
CD`1 in de big bastard en CD2 in de laptop en gaan.
Internet zal dan niet gaan omdat daar dezelfde key voor gebruikt wordt.
1 CD is genoeg om te spelen
Ik heb tegen de licentie voorwaarden in
CD`1 in de big bastard en CD2 in de laptop en gaan.
Internet zal dan niet gaan omdat daar dezelfde key voor gebruikt wordt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Euh...
Ik ben beetje nieuw hiero, maar volgens mij vraagt FS2K2 niet om een CD....
Tenminste, hier ff niet....
En het draait als een speer....
Ik ben beetje nieuw hiero, maar volgens mij vraagt FS2K2 niet om een CD....
Tenminste, hier ff niet....
En het draait als een speer....
Een beetje nieuw... 
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
Een beetje heel erg nieuw!
Maar van harte welkom op GoT, in ieder geval!
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
Een beetje heel erg nieuw!
Maar van harte welkom op GoT, in ieder geval!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
fs2002 vraagt inderdaad niet om de cd. Natuurlijk heb je ze bij installatie wel alle 3 nodig!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Als je een volledige installatie doet, worden alle bestanden van de 3 CD's op de harde schijf gezet. Neemt 'slechts' 2 gigabyte in beslag. Daarna heb je tijdens het vliegen de CD's niet meer nodig om de sceneries in te laden.
precies...
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Vind ik inderdaad raar, dat je bij het opstarten NIET de cd in de cdrom hoeft te doen. Een bug welicht?
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Nee dat doet MS speciaal ( was bij MS TS ook het geval )Op zondag 18 november 2001 11:49 schreef 456 het volgende:
Vind ik inderdaad raar, dat je bij het opstarten NIET de cd in de cdrom hoeft te doen. Een bug welicht?
Maar ik vind het juist veeel beter dat het zo gedaan wordt want dan verziek je ook minder gauw je CD s
Hier zouden veeel game makers van kunnen leren ..
(ps hoef ik ook niet meer opzoek naar een NO cd ding )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Hallo, ik zoek een bepaald type helicopter en kan deze op de bekende sites niet vinden. Nu vroeg ik me af of iemand hier toevallig heeft of weet waar ik die kan kopen/downen whatever.
Het gaat om een Bell 222 helicopter.(voor FS2002 natuurlijk)
Omdat ik zoveel commentaar heb gelezen over de vele FS2002-topics heb ik deze post maar in een topic met een algemene naam gedaan.
Thanks
Omdat ik zoveel commentaar heb gelezen over de vele FS2002-topics heb ik deze post maar in een topic met een algemene naam gedaan.
Thanks
Verwijderd
ik denk dat je deze vraag ff beter in FS2002 screenies + vragen kan posten. Dit topic heeft er namlijk niks mee te maken en in dat andere topic kijken waarschijnlijk mee FS freaks.Op woensdag 23 januari 2002 15:17 schreef bmannien het volgende:
Hallo, ik zoek een bepaald type helicopter en kan deze op de bekende sites niet vinden. Nu vroeg ik me af of iemand hier toevallig heeft of weet waar ik die kan kopen/downen whatever.
Thanks
Pagina: 1