Hoe gooi ik m'n Palm helemaal leeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 16:36

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Omdat mijn Palm ingeruild gaat worden, moet hij leeg. Ofwel, alle software eraf die er niet opstond toen ik hem kocht. Kan ik dat met een handige truc doen, een soort reset ofzo? Dat ik alleen het OS laat staan (in de flash-RAM) en het andere geheugen helemaal leegkeil?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hard reset.

Of als je een palm met batterijen hebt --> batterijen eruit :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025
aanknopje ingdrukt houden terwijl je reset indrukt..

(palm IIIe iig.)

• Krypt
  • Laatst online: 12-02 20:18
Op zondag 18 november 2001 01:54 schreef Gizz het volgende:
Hard reset.

Of als je een palm met batterijen hebt --> batterijen eruit :)
Ook en manier...

Ik heb met een IBM Workpad III op PalmOS gewerkt en bij die moest je het aanknopje ingedrukt houden en dat met een paperclip de reset toets indrukken.. ff vasthouden, paperclip eruit, knopje loslaten en hij was gereset.. misschien werkt het zo ook bij jou Palmpje

Pvouput live

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Is dat met dat mooie resetknopje op de achterkant? Ik dacht eigenlijk dattie dat alleen rebootte. Ik zal het morgen ff proberen. Bedankt!

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 01:57 schreef scorpionv het volgende:
Is dat met dat mooie resetknopje op de achterkant? Ik dacht eigenlijk dattie dat alleen rebootte. Ik zal het morgen ff proberen. Bedankt!
Nee, dan delete ie alles, maar je kunt ook via je pc alles deleten.. batterijen igv III is allermakkelijkste .... (Ggrr irritant als je batterijen leeg zijn... ben je alles kwijt als je niet dr op tijd bij bent)

• Carloz
  • Laatst online: 20-11-2025
Op zondag 18 november 2001 01:57 schreef scorpionv het volgende:
Jah, dat is alleen ff booten.. in combinatie met de aan/uit knop van je palm gaat hij alles wissen.

Verwijderd

SV, Palm inruilen? Wat is er mis?

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 02:30 schreef humpy het volgende:
SV, Palm inruilen? Wat is er mis?
Dead pixels you know. 1 vrij opvallende, die blijft wit, en 2 roodachtige. :( Maar ik heb iig al de toezegging dat ik een nieuwe krijg, nu nog proberen om er wel 1 met een fatsoenlijk scherm te krijgen!

Verwijderd

Ik heb de mijne nu ook! Nu nog iets meer dan een uur wachten voor ik em aan kan zetten!
GRRRRRRR 2 uur opladen voor eerste gebruik! Wie verzint zoiets! Je wil gelijk spelen!
Is BIll Gate$ plug and play toch ergens beter!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op maandag 19 november 2001 12:40 schreef humpy het volgende:
Ik heb de mijne nu ook! Nu nog iets meer dan een uur wachten voor ik em aan kan zetten!
GRRRRRRR 2 uur opladen voor eerste gebruik! Wie verzint zoiets! Je wil gelijk spelen!
Is BIll Gate$ plug and play toch ergens beter!
Have a break man ... eerste gebruik ... 2 uur op een levensduur van weet ik veel hoeveel jaar. Je mag blij zijn dat je zo'n ding hebt.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de handleiding eens door :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.