Toon posts:

[flight sim] Comanche 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

er is een nieuw spel uit "comanche 4" wie van jullie heeft hem en wat vind je ervan en weet iemand waar je de demo ervan kunt downen ?

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Demo

Zet wel ff je datum terug tot < 14 november, de demo verloopt namelijk op de 14e.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

humm, het spel is al uit >:) alleen heb ik hem niet :'(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Comanche 4 kan je nauwelijk een flight sim noemen... lekker arcade gamepie... IK vind em rulen!!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mja, en da's eigenlijk best wel jammer want de voorgaande Commanche's waren juist zo cool vanwege het realisme.

De demo was erg arcade achtig :(

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Urhum...heb net C4 gespeeld (zowel demo als complete spel) en qua gameplay is er zo goed als niets veranderd. Oftewel : nog steeds is er geen sprake van een ware simulatie (niet dat ik precies weet hoe een echte heli bestuurt moet worden, maar dit is té gemakkelijk) maar het speelt wel héél lekker ! Bovendien zijn de graphics ook een lust voor het oog (pas nog C3 met die Voxelspace engine geprobeerd, maar dat kan echt niet meer !) Aanrader voor uhm...iedereen ?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 22:24
Ik vindt het echt een vette game. Beetje simpel knallen in een mooie omgeving. Gameplay is gewoon exact overgenomen van comanche 3, en die was al supergoed. Alleen realisme is heeeel ver te zoeken

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

eviltweaker

DDPEEKIW

Draait lekker vloeiend alles op high detail alleen als er water komt wil de framerate nog wel eens zakken en als ik langer dan 10 seconden in het menu blijf loopt ie vast
weet niet waardoor dat komt. Ik vind commanche 3 toch wel beter. grafisch is het wel erg mooi vooral het water. De besturing had ook wel wat realistischer gekunt.

DDPEEKIW

Verwijderd

Ver"krijg"baar op www.sharereactor.com ..... veel plezier.
Je moet wel edonkey hebben ... edonkey2000.com.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zondag 18 november 2001 23:41 schreef keldon het volgende:
Mja, en da's eigenlijk best wel jammer want de voorgaande Commanche's waren juist zo cool vanwege het realisme.

De demo was erg arcade achtig :(
Nou nou, dat valt wel mee hoor.

Als jij de voorgangers van Comanche 4 realistisch noemt, hoe noem je Falcon 4.0 dan?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
P.S. ter illustratie, ik heb Comanche gespeeld en Comanche 3, de laatste van een Twilight... Zonder keyboard map enzo heb ik alles uitgevonden. Probeer dat maar eens bij het bovengenoemde Falcon 4.0, daarbij kom je er MET map nog niet eens uit (vandaar de 3 cm dikke manual).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1