Toon posts:

X-Box "blauw" scherm...

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
goed x-box bashers start uw motoren:
Afbeeldingslocatie: http://www.msu.edu/~danalexa/setup.jpg

en om een beetje informatief over te komen:
http://www.techtv.com/screensavers/showtell/story/0,24330,3089,00.html

Ik vind de binnenkant v/d X-box een beetje propperig overkomen, dat boeit natuurlijk niet omdat je daar niet naar kijkt enzo. Maar ik vraag me af hoe het zit met de warmte afvoer, een marathon game sessie die word afgebroken door een te warm geworden console is quite frustrerend |:(

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
damn he. dat ding is net een pc en iedereen heeft al een pc. Waarom dan een xbox erbij??

Verwijderd

Kunne we der dan ook een groter of snellere Harddisk in rammen als ut toch gewoon een pc in een mooie verpakking is ?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02 22:27
En ook ff overclocken natuurlijk - wel jammer dat er een Intel inzit - maakt OC'en zo moeilijk.

En voor de warmteafvoer? Wat d8 je van vloeibare stikstof of water koeling ofzo >:)

There is no magic.

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik niet verbaasd ben. En dan niet eens omdat het van Microsoft is, maar omdat je dit wel kunt verwachten als het in weze een soort PC is.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/new_img_01/oct/msxbox.jpg

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 16:00
Op zondag 18 november 2001 03:49 schreef Bigs het volgende:
[afbeelding]
LOL, is weer eens wat anders dan een BSOD ;)

Verwijderd

I knew it :P

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
moet je em straks nog gaan flashen ook :+

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11-2025

Super Snackman

Snekgek

Is dat 0.0.0.0 een verwijzing naar een IP-adres dat je zou kunnen hebben met de X-box?

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Verwijderd

Die XBox is dus echt een veredelde pc, ik wist het, ik wist het gewoon. (IDE kabels, mobo, Intel, etc. :P )
En dan ook nog die errormeldingen, nog een reden om geen XBox te kopen >:)

Hier gaan binnen no-time emulatoren voor uitkomen, het kan niet anders, het is namelijk echt een pc. (trek hierzelf je conclusie maar over het lot v/d XBox :+ )

• creative8500
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Ik zou zo'n ding BTW veel liever hebben dan een PS2 of Nintendo 128 (of hoe dat ding ook heten mag).

En, kan je die 8 gig harddisk niet vervangen door een grotere (of die er even uithalen en de savegames op de PC bewerken)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 09:43 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Ik zou zo'n ding BTW veel liever hebben dan een PS2 of Nintendo 128 (of hoe dat ding ook heten mag).
je bedoelt de GameCube...
en waarom wil je nu juist de x-box?

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 03:49 schreef Bigs het volgende:
[afbeelding]
dit is dus geen crashende xbox maar de software development kit (SDK) die een dll niet kan laden. De SDK was ook een beta. De spellen gebruiken dit dus niet

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Tsja, het is microsoft, en die houden wel van error message.
Kan me niet herrineren dat ik ooit zulke crap op me N64 heb gezien.

Ik ros die cartridge erin, zet het kreng aan en hij werkt.
En al werkt ie niet, blaas ik eens effies wat stof weg, en dan doet ie het wel.

Dinsdag krijg ik trouwens lekker Majora's Mask :P :P kan ik daar weer een weekie mee zoet zijn B-)

Een console met error messages, kom op zeg!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:05

Chakotay

Lick here to continue

Op zondag 18 november 2001 09:43 schreef cREATiVe8500 het volgende:

En, kan je die 8 gig harddisk niet vervangen door een grotere (of die er even uithalen en de savegames op de PC bewerken)
Hm das wel een leuke ja... Zou dat ding gewoon FAT32 zijn? :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 11:09 schreef CyberTijn_ het volgende:
*knip*

/me is het met cybertijn eens.Een console is er tog voor om ff vlug een game te kunne spelen zonder al te veel poespas eromheen

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 18 november 2001 07:21 schreef Exoset het volgende:
Jep... misschien een beetje anti-microsoft maar ik had ook al een idee van.. microsoft en een console? Dat gaat errors geven...
Moet zeggen dat ik in de GameCube toch meer vertrouwen heb.. en natuurlijk de PS2... :9

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

man als je zelf met die xbox loopt te kloten krijg je vanzelf dat soort schermen, waarschijnlijk hebben ze die xbox uitelkaar lopen halen

• Marv
Op zondag 18 november 2001 11:44 schreef WouteRF het volgende:
man als je zelf met die xbox loopt te kloten krijg je vanzelf dat soort schermen, waarschijnlijk hebben ze die xbox uitelkaar lopen halen
Lekker objectief ben jij meneer xboxworld.nl ;) :+ (als geintje bedoeld :) )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Marv
Ik heb net ff op: http://www.techtv.com/screensavers/showtell/story/0,24330,3089,00.html gekeken... ik kon me er niet zo veel bij voorstellen... en pc als console.. maar ze hebben het dus echt geflikt :)

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Wahahahahahahaha.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Je moet echt moeite doen om dat scherm naar voren te krijgen hoor, het is trouwens beter om een melding te krijgen dat je Xbox mol is dan dat je scherm zwart blijft.

Dat 2e plaatje is echt al heel oud, komt van een vroege versie van de Xbox hardware af.

En deze screenshots waren natuurlijk wel te verwachten, iedereen wil gewoon een crashende Xbox zien.......terwijl er nog nergens heeft gestaan dat Xboxen crashen..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 11:44 schreef WouteRF het volgende:
op de IGN x-box fora lopen er ook al zat te klagen over dit soort dingen...
en die fora zijn normaal alleen maar gevuld met "hallelujah, praise the x-box"
give's to think, no?

• Mikey!
  • Laatst online: 05-02 14:43
Op zondag 18 november 2001 07:21 schreef Exoset het volgende:
LOL >:)

Verwijderd

Ze plaatsen niet voor niks dit plaatje op een website.. is alleen maar zwartmakerij, want wat gebeurd er als de NGC vastloopt? Die kapt er gewoon mee waarschijnlijk.. (de NGC fans hier zeggen dat die niet vastloopt :)) maar elke console loopt wel eens vast..

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op zondag 18 november 2001 14:55 schreef WouteRF het volgende:
Ze plaatsen niet voor niks dit plaatje op een website.. is alleen maar zwartmakerij, want wat gebeurd er als de NGC vastloopt? Die kapt er gewoon mee waarschijnlijk.. (de NGC fans hier zeggen dat die niet vastloopt :)) maar elke console loopt wel eens vast..
NGC zal best wel eens vastlopen.... alleen niet zo vaak als de Xbox omdat hij niet van microsoft is..... :) nee grapje >:) tot nu toe zijn er nog geen plaatjes van een vastgelopen NGC dus valt er nog niets over te zeggen.

Verwijderd

mwaahahahahaha :)

daarom heb ik een gamecune in bestelling staan :9

• Marv
Op zondag 18 november 2001 15:26 schreef SilverBolt het volgende:
mwaahahahahaha :)

daarom heb ik een gamecune in bestelling staan :9
Gamecune? is dat iets nieuws? >:) :P

• BdR
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

Op zondag 18 november 2001 09:31 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Hier gaan binnen no-time emulatoren voor uitkomen, het kan niet anders, het is namelijk echt een pc. (trek hierzelf je conclusie maar over het lot v/d XBox :+ )
als het echt een veredelde pc is (bijna zelfde soort CPU, zelfde soort grafische kaart etc.) dan is dat misschien makkelijker te realiseren dan bijv een PS2 emulator wat nu onmogelijk is (vanwege compleet andere CPU etc.) cool.. 8-)
Op zondag 18 november 2001 12:24 schreef /TheDuke\ het volgende:
En deze screenshots waren natuurlijk wel te verwachten, iedereen wil gewoon een crashende Xbox zien.......terwijl er nog nergens heeft gestaan dat Xboxen crashen..
klopt, en kan iemand een bron vermelding geven van dat eerste plaatje?

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• mughato
  • Laatst online: 03-02 12:20
zit er dan geen ctrl-alt-del op de controller?

• Chrasher
  • Laatst online: 14:48

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wanneer komen er nieuwe Detonaters uit voor de XBOX? :+

PSN-id: Chrasher

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 09:30
Wow, wat als de X-Box flopt? Kan Microsoft dat financieel aan? Ik bedoel, ze maken 300 piek verlies op die krengen en de fabrieken draaien op volle toeren...

• .oisyn
  • Laatst online: 00:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 18 november 2001 15:36 schreef BdR het volgende:

[..]

als het echt een veredelde pc is (bijna zelfde soort CPU, zelfde soort grafische kaart etc.) dan is dat misschien makkelijker te realiseren dan bijv een PS2 emulator wat nu onmogelijk is (vanwege compleet andere CPU etc.) cool.. 8-)
ja maar dat was allang bekend! Er zit een intel pentium 3 processor in, en een speciaal daarvoor gemaakte nvidia geforce. En ze developen de spellen met een iets aangepaste DirectX 8 API. Verder komt de hardware ook overeen ('gewoon' moederbord met een chipset, agp poort en pci poortjes, IDE harddisk, enz.)

Toen ik voor het eerst de xbox specs zag dacht ik al gelijk van: dat wordt echt makkelijk emuleren. Voor zover je het 'emuleren' kunt noemen dan >:)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Haha, dat ie er zo PC-achtig uit zo zien van binnen had ik toch niet verwacht. Flatcables, zelfde voedings stekkers, je kunt er zo een grotere HD aanhangen :+
Afbeeldingslocatie: http://www.techtv.com/graphics/screensavers/xbox7.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Die XBox is mij sowieso veel te groot.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 15:53 schreef zork het volgende:
Wow, wat als de X-Box flopt? Kan Microsoft dat financieel aan? Ik bedoel, ze maken 300 piek verlies op die krengen en de fabrieken draaien op volle toeren...
De totale kosten liggen tussen 2 en 4 miljard geloof ik. Ze verwachten pas eind 2003 winst te gaan maken op de machine. Finacieel kunnen ze het makkelijk aan, anders doet oome bill toch een donatie :)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 16:30 schreef D³ het volgende:
Haha, dat ie er zo PC-achtig uit zo zien van binnen had ik toch niet verwacht. Flatcables, zelfde voedings stekkers, je kunt er zo een grotere HD aanhangen :+
[afbeelding]
Dat kan dus ff niet :)

Lees : http://www.vanshardware.com/articles/2001/november/011116_Xbox/011116_Xbox.htm

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zondag 18 november 2001 16:50 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Dat kan dus ff niet :)

Lees : http://www.vanshardware.com/articles/2001/november/011116_Xbox/011116_Xbox.htm
Ik heb nooit gezegd dat ie ook zou werken ;) Maar dat is gewoon firmware, aansluitingen zijn identiek.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:05
Op zondag 18 november 2001 16:30 schreef D³ het volgende:
[afbeelding]
Die HDD lijkt wel op die geweldige Seagate U series schijf van mij :r (traag en geluid)

Flickr | Lego collectie

• BdR

BdR

TV is gooder then books

Op zondag 18 november 2001 16:46 schreef /TheDuke\ het volgende:
De totale kosten liggen tussen 2 en 4 miljard geloof ik. Ze verwachten pas eind 2003 winst te gaan maken op de machine. Finacieel kunnen ze het makkelijk aan, anders doet oome bill toch een donatie :)
jezus wat een kapitaalvernietiging :{ en dat allemaal om dat ding door de strot van de consument te rammen. That's money well spent.. NOT!

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 16:36 schreef 007 het volgende:
Die XBox is mij sowieso veel te groot.
wow dude jij lult echt poep!

een apparaat is iets groter dan 'normaal' en daardoor neem je hem niet.. de xbox heeft nog steeds acceptabele afmetingen hoor..

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Wooooooo, fanboy alert! >:)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Toen ze t ding een naam moesten geven zaten ze zeker te twijfelen tussen een naam die aangeeft wat t ding is:
--> een dikke laptop,
of hoe die zijn spelletjes aanstuurt:
--> (direct)Xbox

toegegeven, Xbox klinkt gewoon beter.... :7

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Zou er ook een Xbox versie komen met AthlonXP processor en Linux? :P

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 17:20 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Die HDD lijkt wel op die geweldige Seagate U series schijf van mij :r (traag en geluid)
idd die dingen maken echt tering herrie :(

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

YEPZ :(:(:(

Afbeeldingslocatie: http://www.vanshardware.com/articles/2001/november/011116_Xbox/hd2.jpg

U series 5

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 03-02 07:51
(jarig!)
Op zondag 18 november 2001 19:17 schreef WouteRF het volgende:

[..]

wow dude jij lult echt poep!

een apparaat is iets groter dan 'normaal' en daardoor neem je hem niet.. de xbox heeft nog steeds acceptabele afmetingen hoor..
Sorry maar jouw reactie is echt overbodig :) Ik bedoel..check je signature en je ondertitel..tuurlijk ga jij nu niet in deze kwestie zeggen...tja de xbox is zeker een stukkie groter dan een gamecube en zeker dikker dan een ps2.

Waarom zou je dat niet zeggen? Omdat je een aanhanger bent van de xbox wat je duidelijk ook overal laat merken.

Ik ben geen voorstander van welke console dan ook en speel graag op elke console die er maar is...de psx, n64, gba, snes, ps2 ect ect maar wat uit mijn view echt een totaal waardelose console is is dan toch echt de xbox.
Waarom? Aangezien de Xbox alleen een groot deel van de markt zal overnemen door de hoeveelheid geld dat er tegen aan gegooit wordt om alleen maar naamsbekenheid te krijgen zodat de minderwetenden op console gebied meteen voor de Xbox gaan aangezien hun overal die naam ziet en hoort.

En na het lezen van WoutRF's zijn pro xbox berichten heb ik meteen zijn site is bekeken. Goh heb in tijden niet gelachen zeg. Wat deze meneer kan doen is alleen andere consoles in de grond bashen met de domste redenen met name Gamecube. Heb jij ook maar enig verstand van andere consoles of ben je al zo gebrainwashed door microsoft dat je niet meer anders kan denken?

Verwijderd

ROFLOL!!!! :D Ik lig in een deuk hier!!! En die microsoft mensen beweren dat dit geen PC is? Sure ;) Check die runtime errors! En die hardware componenten!! Naah zeg... dit vind echt triest!! Dit is 100% PC technology! Zelfs te hardware/software/programmeer architecture van de X-Box is identiek als een PC. Kijk naar de Game Cube en de PS2... die zijn origneel! Check hoe compact ze zijn terwijl microsoft zich moeilijk doen met PC technology in een "console" douwen! :+ Nou... petje af voor die jongens :P

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
hey tof ik had dus ook even http://www.vanshardware.com/articles/2001/november/011116_Xbox/011116_Xbox.htm gekeken, en idd het zijn net pc's, dat houd dus in dat deze dingen te tweaken zijn ! >:)

Verwijderd

W00T ! ! ! ze zijn groen geworden >:)

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:40
Als je een beetje een pc heb dan moet je duidelijk geen box kopen. En check de tech die de cube bevat. Vooral die kleine dvd is vet. Zo maken ze kopieren weer een stukkie moeilijker. Kijk tuurlijk heeft iedereen illegale shit maar echte spellen koop ik nog altijd origineel. Het is dus geinig om te zien hoe mooi Nintendo het allemaal met eigen tech heeft gemaakt. Je moet sowieso M$ software nooit in de winkel kopen al is het alleen maar om de blauwe schermen die ze je erbij aansmeren!:)

Verwijderd

je had naar america moeten gaan
mocht je bill gates de hand schudden als je een x-box
had gekocht
bill gaf eigelijk geen hand aan je
hij condoleerde je gelijk met de dood van je x-box
en lachtje je vierkant uit omdat je er wederom intrapte
in een van mijn producten

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

En bij deze feliciteer ik zowel Sony als Nintendo met hun eerste "overwinning" op de xbox.
Tja zo mag je het wel noemen vind ik.
Ik denk dat er nu toch niet al te veel positieve reacties gaan komen en veel ontevreden klanten.
Na mijn mening zit er een major verschil tussen PC en Console.
Console(games) zijn 99,9% bug free, updates en patches zijn niet nodig dit in tegenstelling tot PC.
Dat is dus ook de rede waarom ik een "console-freak" ben, gewoon gamen en verder nix.
Maar als je dat soort "blauwe" schermen krijgt tja dan is het geen console in mijn ogen maar gewoon een "foute" PC.
Dus sterkte Microsoft welkom in de kei harde wereld van console gaming.
En congratz Sony en Nintend wie worde de nr 1 van de next generation gaming?????

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op zondag 18 november 2001 22:42 schreef finelookingme het volgende:
je had naar america moeten gaan
mocht je bill gates de hand schudden als je een x-box
had gekocht
bill gaf eigelijk geen hand aan je
hij condoleerde je gelijk met de dood van je x-box
en lachtje je vierkant uit omdat je er wederom intrapte
in een van mijn producten
wat een gelul van je zeg.

• Termy
  • Laatst online: 15:56

Termy

valt er nog wat te fragge?

Op zondag 18 november 2001 22:54 schreef Scarecrow het volgende:
En bij deze feliciteer ik zowel Sony als Nintendo met hun eerste "overwinning" op de xbox.
Tja zo mag je het wel noemen vind ik.
Ik denk dat er nu toch niet al te veel positieve reacties gaan komen en veel ontevreden klanten.
Na mijn mening zit er een major verschil tussen PC en Console.
Console(games) zijn 99,9% bug free, updates en patches zijn niet nodig dit in tegenstelling tot PC.
Dat is dus ook de rede waarom ik een "console-freak" ben, gewoon gamen en verder nix.
Maar als je dat soort "blauwe" schermen krijgt tja dan is het geen console in mijn ogen maar gewoon een "foute" PC.
Dus sterkte Microsoft welkom in de kei harde wereld van console gaming.
En congratz Sony en Nintend wie worde de nr 1 van de next generation gaming?????
aha, en wat zit er voor je mening?

* Termy zweert bij de pc.
consoles, behalve de dreamcast, zuigen zwaar en moete gewoon verboden worden :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Consoles hebben een doelgroep, en die doelgroep wil nix van errors en andere foutmeldingen op consoles weten, want door errors en foutmeldingen wordt de grondgedachte die aan de basis v/d console ligt tenietgedaan.
Bij consoles wil je gewoon gamefun, geen gezeik en andere bagger waar je je zorgen om moet gaan maken.

Dreamcast, GameCube, PS2 en GBA, ....allemaal toppers 8-)

Verwijderd

Dreamcast, GameCube, PS2 en GBA, ....allemaal toppers 8-)
Ben er HELEMAAL mee eens ;)

• BdR

BdR

TV is gooder then books

Op zondag 18 november 2001 14:55 schreef WouteRF het volgende:
klopt, PS2 is ook geen perfect lopende machine, denk aan die onzin bij de introductie, niet compatible met alle PS1 games enzo en errors in Gran Turismo 3. Ik speelde es die Tekken Tournament op PS2 en die liep vast, na 1 game bleef de 'camera' gewoon ronddraaien in een level.. dus..

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Op maandag 19 november 2001 09:31 schreef BdR het volgende:

[..]

klopt, PS2 is ook geen perfect lopende machine, denk aan die onzin bij de introductie, niet compatible met alle PS1 games enzo en errors in Gran Turismo 3. Ik speelde es die Tekken Tournament op PS2 en die liep vast, na 1 game bleef de 'camera' gewoon ronddraaien in een level.. dus..
Je bent de eerste waarvan ik zoiets, ik speel al sinds de launch op PS2's (verkoop ze ook in een winkel) , nog nooit zo'n probleem gehad...

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 19:33
Op zondag 18 november 2001 21:22 schreef xmvl33 het volgende:
W00T ! ! ! ze zijn groen geworden >:)
van rotheid >:)

• Marv
Op maandag 19 november 2001 09:31 schreef BdR het volgende:

[..]

Errors in GT3? :?

Ik heb mijn PS2 nog nooit hoeven formatteren en windows opnieuw te installen... lucky me :7

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 09:35 schreef Ares het volgende:

[..]

Je bent de eerste waarvan ik zoiets, ik speel al sinds de launch op PS2's (verkoop ze ook in een winkel) , nog nooit zo'n probleem gehad...
Hmmmm same here.... had hem op 24 november binnen.... dus bijna een jaar geleden.... ik heb absoluut geen probleem gehad met mijn PS2.. en ik speel op hem bijna elke dag. Dus... ik zit lekker goed :Y)

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Keej, ik zal bekennen, hij is 1x vastgelopen bij mij...
Ik was Monkey Island aan het spelen, opeens gewoon spontaan helemaal VAST???
Gereset, geladen, teon deed ie het wle weer goed :)
Maar verder nog NOOIT gehad...

Verwijderd

over vooroordelen gesproken..

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Waarom? Aangezien de Xbox alleen een groot deel van de markt zal overnemen door de hoeveelheid geld dat er tegen aan gegooit wordt om alleen maar naamsbekenheid te krijgen zodat de minderwetenden op console gebied meteen voor de Xbox gaan aangezien hun overal die naam ziet en hoort.
dat vind ik dus niett echt een argument.
wat je hier als arugement gebruikt is geen argument.
xbox alleen een groot deel van de markt zal overnemen door de hoeveelheid geld dat er tegen aan gegooit wordt om alleen maar naamsbekendheid te krijgen zodat de minderwetenden op console gebeied meet voor de xbox gaan
dat is absoluut de grootste poep die ik ooit gehoord heb...
denk je dat de gemiddelde console speler de XBOX beter kent dan de gamecube.. de gamecube is notabene van Nintendo en dat is toch wel een naam die iedereen in de consolewereld kent.
ik heb dus ook het idee dat dit topic niet een "kraak de XBOX af-topic" is, maar meer het zoveelste "kraak microsoft af-topic"....

Verwijderd

Er zijn heel veel mensen die hebben geprobeerd de Xbox vast te laten lopen door de xbox open te maken en wat dingetjes te saboteren. een dure grap, maar ze kwamen uiteraard wel in het nieuws met hun mooie foto's van vastgelopen xbox'jes. Dat terwijl later bleek dat ze hadden lopen klooien met de xbox. Het is allemaal bullshit. De xbox is zelfs zeer stabiel.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:11
Op zondag 18 november 2001 11:09 schreef CyberTijn_ het volgende:
Tsja, het is microsoft, en die houden wel van error message.
Kan me niet herrineren dat ik ooit zulke crap op me N64 heb gezien.

Ik ros die cartridge erin, zet het kreng aan en hij werkt.
En al werkt ie niet, blaas ik eens effies wat stof weg, en dan doet ie het wel.

Dinsdag krijg ik trouwens lekker Majora's Mask :P :P kan ik daar weer een weekie mee zoet zijn B-)

Ik durf te wedden dat jij je cartridge er wel een keer uit hebt moeten trekken om het stof eraf te blazen, het verschil met de Xbox is dat microsoft dat opvangt door een mooi schermpje, zodat je weet dat het aan je console ligt. Is natuurlijk wel wat voor te zeggen.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

om ff de eerste posting te quoten
Op zondag 18 november 2001 00:11 schreef AngryPope het volgende:
...Ik vind de binnenkant v/d X-box een beetje propperig overkomen, dat boeit natuurlijk niet omdat je daar niet naar kijkt enzo. Maar ik vraag me af hoe het zit met de warmte afvoer, een marathon game sessie die word afgebroken door een te warm geworden console is quite frustrerend |:(...
komt dat niet gewoon door dat eikenhoutenkastje waar je hem hebt in gepropt?? (volgens mij zie 'k die x-box niet rechts bij die stereo's staan). Dan is oververhitting niet zo verbazingwekend.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Op maandag 19 november 2001 08:53 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
offtopic:
[topic=325176/1/25]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 15:09 schreef aardbeix15 het volgende:

[..]

offtopic:
[topic=325176/1/25]
Stel je even aan zeg, waarom zou ik geen Osama user icon mogen hebben?
Maar ik heb al een ander icoon genomen, om verder gezeur van types zoals jij maar uit de weg te gaan, want dat is wel het laatste waar ik op dit moment belang bij heb.

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/lmaa.gif

• Mart!
  • Laatst online: 26-01 20:55
Dit is mijn idee erover wat ik een paar dagen geleden op een lanparty site (ik spam niet :)) heb gezet:
Op SlashDot kwamen we een artikel tegen over de XBox van Microsoft. De zogenaamde Blue Screens Of Death (BSOD) kom je op de XBox niet meer tegen..... op de XBox zijn ze namelijk groen! En ziet het er allemaal wat gelikter uit. Nu vroegen we ons af of de PS2, GameCube en alle andere consoles ook iets dergelijks hebben. Niet dus. Slechte reclame voor Microsoft? Ach, bij Microsoft krijg je tenminste nog een gebruikersvriendelijke foutmelding. Andere consoles 'freezen' gewoon en dan is een harde reset ook noodzakelijk. We wachten af...

Verwijderd

Ik ga geen Xbox aanschaffen ofzo omdat ik al een PS2 heb.....
maareh om nu dingen te zoeken om de XBOX de grond in te boren vind ik wel wat overdreven.

• Bigs
  • Niet online
Je ziet een keer een error dat een XBox terug moet voor service, maar weet jij wat er daarvoor mee is gebeurd? Misschien is ie eerst wel van 10 hoog naar beneden gegooid. Een PS2 of GC zou gewoon niet meer aan gaan.
Ik hou niet echt van Microsoft, maar als je ze bashed vind ik toch wel dat je met echt goeie argumenten moet komen, niet met 1 lullig nietszeggend fototje.

• NightHawk4
  • Laatst online: 05-02 17:48

NightHawk4

Lotte is Liev :>

achja, voor mij mag M$ die X Box ook wel houden maar elke console loopt wel eens vast. Ik heb het gezien met N64, PSX, PS2 en DC. Het blijft natuurlijk een combinatie van software met hardware, en die software bevat weleens een foutje. >:)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:30

TheVMaster

Moderator WOS
Wat een geflame hierzo.... en dat terwijl de good Old X-Box nog niet eens te koop is in NL....eigenlijk pas een week in de States...en wat horen we ervan??

'k hoor dat hij wel ok eis...en zo what dat het onder de motorkap net een PC is...?? Is toch niets mis mee..zolang ze er maar geen toetsenbord bij gaan leveren en een printer...want dan begint het pas op een PC te lijken....

Volgens mij gaat het er alleen maar om dat er gave games voor uit komen, dat hij lekker werkk, eenvoudig te bedienen is en dat hij betaalbaar is...dat is toch wat de CONSUMENT wil?? Nou..als ze dat waarmaken...waar ZEIKEN we dan over??

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op die ene site hier ergens boven staat dat de melding verscheen na het vervangen van de harde schijf.. Ja, zo kan ik het natuurlijk ook..

Verwijderd

daarom.. hier gaf die tenminste beeld :P

Verwijderd

het feit dat er gewoon 'pc' hardware in zit verpest voor mij de fun toch wel een beetje.
bij een console wil ik helemaal niet denken aan de hardware eigenlijk, en nu dat er gewoon een celeron in blijkt te zitten (hoogstwaarschijnlijk slechts op 100mhz) heb ik toch zoiets van 'ja maar dat kan m'n pc beter'

ik hou van consoles omdat de gameplay wezenlijk verschilt van pc games (voor pc gameplay heb ik...idd, een pc), en dat zie ik op deze manier bij de xbox ook niet gebeuren.
vreemd misschien, maar na deze info is mijn besluit wel een beetje genomen, geen xbox voor mij.

grappig trouwens dat er nog 2 lege ram slots op het mb blijken te zitten...zul je zien dat er mettertijd spellen uitkomen die alleen op een 'enhancede' xbox te spelen zijn.
pc anyone? :)

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 21:04 schreef fsx het volgende:
het feit dat er gewoon 'pc' hardware in zit verpest voor mij de fun toch wel een beetje.
bij een console wil ik helemaal niet denken aan de hardware eigenlijk, en nu dat er gewoon een celeron in blijkt te zitten (hoogstwaarschijnlijk slechts op 100mhz) heb ik toch zoiets van 'ja maar dat kan m'n pc beter'

ik hou van consoles omdat de gameplay wezenlijk verschilt van pc games (voor pc gameplay heb ik...idd, een pc), en dat zie ik op deze manier bij de xbox ook niet gebeuren.
vreemd misschien, maar na deze info is mijn besluit wel een beetje genomen, geen xbox voor mij.

grappig trouwens dat er nog 2 lege ram slots op het mb blijken te zitten...zul je zien dat er mettertijd spellen uitkomen die alleen op een 'enhancede' xbox te spelen zijn.
pc anyone? :)
Check de gc specs of de ps2 specs...

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 21:15 schreef Aspi het volgende:

[..]

Check de gc specs of de ps2 specs...
tuurlijk, alle consoles zijn terug te brengen tot iets wat erg op pc hardware lijkt, maar ik wil het niet kunnen vergelijken of zelfs weten, begrijp je?
ik wil een console kunnen zien als het apparaat zelf en niet als een verzameling hardware (die het niet haalt bij m'n pc)....voor mij is dan die magie een beetje weg.

ik kan me best voorstellen dat je dat een hoop bullshit vindt, maar voor mij is (itt een pc) het gevoel bij een console de helft van het plezier, de spellen die je er op speelt moeten dit gevoel nog versterken....nintendo begrijpt dit nog altijd het best naar mijn mening.

Verwijderd

XBOX IS GEHACKT!
lol, hier staat hoe je meer ram kan toevoegen, de harde schijf linken met je PC en hoe je USB poorten kan aansluiten :P

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02 22:27
Jij houdt wel van spammen hè Wouter? Besides er staan helemaal geen plaatjes of links naar meer info op die site van jou. Er staat gewoon dat het mogelijk is, ja zo kan ik ook wel zeggen hoe je meer RAM en USB aansluiting kan maken |:(

There is no magic.

• Bigs
  • Niet online
Op maandag 19 november 2001 22:53 schreef WouteRF het volgende:
XBOX IS GEHACKT!
lol, hier staat hoe je meer ram kan toevoegen, de harde schijf linken met je PC en hoe je USB poorten kan aansluiten :P
Dit is wel erg lame spammen :r

Verwijderd

Hehehehe zo da's lekker..... ja da's zeker lekker hahahahahahahahahahaha >:)

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 07-02 20:55
binnen een jaar worden alle xbox titels perfect geemuleerd op een pc

http://www.xbuk.co.uk/features/20000604a.asp

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 03:53 schreef Bamibal het volgende:

MWhahehe >:)

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 03:53 schreef Bamibal het volgende:

Last Update : Thursday, April 06, 2000

:P

Verwijderd

he waarom noem je het een blauw scherm de x-box is orgineel en gebruikt groene schermen beter!!!!
Pagina: 1