Toon posts:

soundblaster 128 problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem kom ik niet tegen in de search...

----------

Ik heb dit probleem: bij aliens vs. predator doet het geluid het niet (originele versie) en de demo van Max Payne loopt vast maar doet het wel als je het geluid uit zet. Ik heb de indruk dat het niet aan de spellen ligt maar aan de geluidskaart.

Ik heb dit: soundblaster 128 PCI, amd duron 750, geforce2MX asus v7100, 384MB sdram, win98 first edition, directx8, en ga zo maar door.

Heeft iemand deze problemen ook of weet iemand een oplossing? Op m'n oude K6-2 300 had ik ook al problemen met deze geluidskaart. Ik neem nooit meer een creative denk ik. Nieuwe drivers installeren hielp niet.

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
je geeft het zelf al een beetje aan, nieuwe geluidskaart kopen? een vriend van mij heeft ook een SB128 PCI, en hij heeft geen problemen onder 98. Onder XP wel, maar dat komt omdat die drivers gewoon zuighen. Misschien dat je kan proberen win98SE erop te zetten, dat draait hij. Of je geluidskaart is misschien kapot?

Andere optie: zet em in een ander PCIslot, en check ook ff of je misschien geen IRQ conflicten hebt...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb dus ook een 128 PCI en heb nergens troubles mee speel er vrolijk AvsP en Maxpayne mee onder xp ook vanaf windows 95 werkt ie perfectos...misschien toch dat er wat mis is qua plaatsing of qua irq...probeer eens ander slot enzovoorts...want ik heb no troubles onder Xp...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
heb er geloof ik nog een liggen.. .wil je het daarmee proberen? contact me ff op mail icq of msn (lnkevlar@hotmail.com)