Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
tja "doet het niet meer" is zon relatief begrip, waar gaat het fout?
Verwijderd
well, ehm je zou even kunnen kijken op de EA site...Op zondag 18 november 2001 00:03 schreef Deddiekoel het volgende:
Ik heb vandaag mijn Win2k geupped naar WinXP. Op zich allemaal prima, alleen doet FIFA 2002 het nu niet meer...
Heeft iemand tips voor wat ik kan proberen? Ik wil liever niet een verse install doen...
misschien is er wel een fix beschikbaar...
life -> simple
FIFA start niet meer...XP geeft meteen een foutmelding
Ook voor fix hebbik reeds getjekt, maar nix gevonden
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Opnieuw installeren die hap.Op zondag 18 november 2001 00:07 schreef Deddiekoel het volgende:
FIFA start niet meer...XP geeft meteen een foutmelding
Verwijderd
Bij mij doet ie het perfect , in Win XP doet ie het wel en in ME deed de installer het niet . Maybe is effe terug installeren ?
Verwijderd
Ik heb ook Win2k geupdate naar Win XP. Fifa 2002 had ik al geinstalleerd op win2k.
Eerst deed hij het ook niet, maar dat kwam door mijn videokaart drivers, ik heb de win xp drivers gevonden voor mijn videokaart.
En toen hij het weer.
Eerst deed hij het ook niet, maar dat kwam door mijn videokaart drivers, ik heb de win xp drivers gevonden voor mijn videokaart.
En toen hij het weer.
gewoon ff de dir "User" in de Fifa2002 dir kopieren en dan opnieuw installen en daarna de user dir weer terug zetten
net alsof je nix gedaan hebt alleen misschien doet hij het nu wel
net alsof je nix gedaan hebt alleen misschien doet hij het nu wel

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
fifa 2002 doet ut bij mij ook zonder propblemen in XP, misschien ff opnieuw installeren doordat ie niet meer in het register zit?
Pagina: 1