[Tnet] Nieuwslinks?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Het kan zijn dat ik het volledig gemist, maar wat is de idee met de nieuwslinks op de fp? Is dit de categorie "shorther then shorts"? Slechts en opsomming van submits die niet geplaats worden, maar wel vermeldenswaardig zijn?

Zo ja, dan doet TweakXP van 23:27 het niet. [url="http:///"]Dit[/url] is wel een hele korte link namelijk. :+

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Dat is idd nieuw... :)

En die link is weg...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• KeX
Op zaterdag 17 november 2001 23:42 schreef Moartn het volgende:
Dat is idd nieuw... :)

En die link is weg...
Maar dan inderdaad met de bedoeling om nieuwtjes die niet fp-able zijn toch te vermelden?

edit:

Link is idd weer veni, vidi, foetsie.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zaterdag 17 november 2001 23:44 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Maar dan inderdaad met de bedoeling om nieuwtjes die niet fp-able zijn toch te vermelden?
Dat denk ik wel ja... Omdat Femme dit allemaal vandaag in elkaar gesleuteld heeft (en wat ingrijpende wijzigingen aan de backend heeft gedaan), moeten we nog overleggen over wat allemaal de bedoeling is...

We komen er nog op terug... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• KeX
Op zaterdag 17 november 2001 23:46 schreef Moartn het volgende:

[..]

We komen er nog op terug... :)
Dan zie ik het vanzelf wel. Thnx :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nieuwslinks zijn submits die niet geplaatst worden, maar ook niet zo erg zijn dat ze gedelete hoeven te worden :)

Er zijn zoals Maarten al zegt een aantal dingen flink aan het veranderen intern, misschien dat we hierover binnenkort nog een .plannetje plaatsen :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De nieuwssubmits worden tegenwoordig als volgt behandeld:

- Binnenkomende submits in de nieuwssubmitqueue worden bekeken en als het item geschikt is als nieuws/meuktracker wordt een prioriteit gegeven. De goedgekeurde items belanden in de nieuwsqueue en de afgekeerde items kunnen eventueel tot nieuwslink verwerkt worden.

- De nieuwsposters kiezen een item uit de nieuwsqueue en bouwen daar een artikel van. Omdat de queue als is gefilterd en de items op prioriteit zijn gerangschikt, is het voor nieuwsposters eenvoudiger om een onderwerp te kiezen.

- Items in de nieuwsqueue die na een bepaalde tijd niet in behandeling zijn genomen, kunnen tot nieuwslink recycled worden. De nieuwslinks voorkomen dat de nieuwssubmits die niet tot nieuwsposting worden verwerkt in een groot zwart gat verdwijnen.

Verwijderd

Voor nog niet al te lange tijd schreef Oizo..:

als er naar (schatting) 4 van de 5 submits worden getrasht is het dan niet een idee om mega-short-nieuws te beginnen? (puur een titel met link eronder)

Waarop WouterTinus antwoorde..:

Kwaliteit voor kwantiteit opofferen is geen optie (op dit moment).
Mag ik er dan vanuit gaan dat dit verandert is, of waarom ineens deze stap?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hier is het ook zeker niet de bedoeling dat kwaliteit opgeofferd wordt. De nieuwslinks moeten de rest van het nieuws niet vervangen, het zijn alleen de tips die de redactie overhoudt na het filteren en schoonmaken van de queue. We willen gewoon dat iemand een goede submit doet daar altijd resultaat in een of andere vorm van ziet.

Wat we nu gaan doen om het normale nieuws op peil te krijgen is de zaken veel gestructureerder aanpakken. Nu is het nog allemaal even nieuw en wennen met de queuemanager, maar in korte tijd willen we nu inventariseren wat we met de huidige crew kunnen bereiken qua redactie en nieuwsposters. Daarna gaan we de gaten opvullen met nieuwe mensen, die door de lagere drempel en duidelijkere omstandigheden hopelijk ook langer dan 2 weken actief blijven.

Ik zeg niet dat het nu ineens allemaal beter wordt, maar wel dat de fundering voor een nieuwe start nu is gelegd :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

mooi om te horen dat er hard met de verbetering van de nieuws hoeveelheid (en ook kwaliteit) bezig is. Ik hoop dat het gaat werken. :)

• KeX
* KeX vindt het zeker oké. Zo krijg je niet een enorme lijst van nieuwsitems op de fp van dat ene mobo bij alle verschillende hardwaresite's (bijvoorbeeld) maar kun je toch als je echt ff op die plank specifiek wil duiken makkelijk tests en roundup linkjes vinden. Dan is het zoekwerk van de submitters niet voor nix ook al haalt het de fp niet.

Komt er, naast de link naar nieuws van vandaag waarin ze onderaan de pagina zichtbaar zijn, ook een rechtsreekse link naar de "nieuwslinks" op de fp? Of is deze er al en kijkt ondergetekende met zijn spreekwoordelijke reukorgaan?

edit:

[ot]
Ik weet dat er een handige search is voor de meuk op de fp. De link kwam hier vorige week ofzo voorbij op LA. Met mijn suffe hoofd niet gebookmarked en nu zoek ik me suf met de search naar dat topic. Kan het niet vinden. Iemand? Alvast tenks.
[/ot]

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 09:22 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]

offtopic:
Ik weet dat er een handige search is voor de meuk op de fp. De link kwam hier vorige week ofzo voorbij op LA. Met mijn suffe hoofd niet gebookmarked en nu zoek ik me suf met de search naar dat topic. Kan het niet vinden. Iemand? Alvast tenks.

[/edit]
Verder dan deze link kom ik niet:

http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?Action=Search

• KeX
Op zondag 18 november 2001 09:39 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Verder dan deze link kom ik niet:

Lijkt me ver genoeg. :) Tenks!

Rest me slechts nog de vraag:
Ben ik toe aan een nieuw bezoek aan de opticiën of was deze goed verstopt?

Verwijderd

Ik kan hem ook nergens terug vinden op de site. :)

Heb de action van dat sciptje gegokt:

http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?Action=Mailer

dus

dacht ik.

Misschien dat in de gewone FP-search ook meuk kan komen? Femme!!??

• KeX
Op zondag 18 november 2001 09:49 schreef RenevdVeen het volgende:
Ik kan hem ook nergens terug vinden op de site. :)

Heb de action van dat sciptje gegokt:

http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?Action=Mailer

dus

dacht ik.

Misschien dat in de gewone FP-search ook meuk kan komen? Femme!!??
Pheew! Bril voldoet dus nog al was het inderdaad niet onlogisch te vinden. Maar is inderdaad niet onhandig om in de Meuk-database te zoeken met de fp search.
Pagina: 1