Toon posts:

Info lcd-tv's... wie weet er wat meer van ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb hier een leuke lcd-tv gezien http://www.sharp.nl/templates/tpl_Level3_look.asp?ContainerID=1022&PageID=864&CatID=18

Ben op zoek naar meer info over zo'n lcd-tv, ken die van Sharp. Maar hebben andere fabrikanten ook zulke schermpjes ? Kan ze nl. niet vinden, heeft iemand al een keer gespeeld met zo'n lcd-tv ? Die van Sharp is errug strak die heb ik gezien,maar er moeten toch wel meer zijn !!

Verwijderd

ja by de bcc in eindhoven staan er een stel zijn erg leuke dingen en ze beginne by de 1000 piek voor een 12 inch ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Die van sharp is 20 inch.(50 cm) en bijna 10.000 piek :) Maar wel errug mooi hoor.. Ik bedoel wel TV he en geen monitor, maar 12 inch. ???

Verwijderd

Ik heb tot nu toe alleen nog maar van die extreem grootte gezien 150x75 ofzo en die kwamen tegen de 20 mille.
Het is natuurlijk wel mooi zo'n schermpje maar kun je dan niet beter voor een soort van projectie gaan?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 00:05 schreef Paashaas het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen nog maar van die extreem grootte gezien 150x75 ofzo en die kwamen tegen de 20 mille.
Het is natuurlijk wel mooi zo'n schermpje maar kun je dan niet beter voor een soort van projectie gaan?
Projectie kan toch niet tippen aan Lcd? Ik heb die sharp gezien (zie hierboven 20 inch) , ik heb nog nooit zoiets straks gezien.