Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
ehm, denk dat je pci et niet zo leuk vind ofzo, probeer het eens zonder netwerkkaartje ofzo
Dit is een snelheid die normaal gesproken wel werkt met een Pentium III 450. Ik heb een keer een Pentium III 450 van een kennis inelkaar gezet en die deed het prima nog tot 558 mhz met standaard boxed Intel koeler.
Aan de hitte lijkt het ook niet te liggen, die is vrij normaal. Heb je het, om een eventueel hitteprobleem uit te sluiten, al geprobeerd om met een open kast te draaien?
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je bijzonder veel pech hebt met een slecht opvoerbare CPU.
Aan de hitte lijkt het ook niet te liggen, die is vrij normaal. Heb je het, om een eventueel hitteprobleem uit te sluiten, al geprobeerd om met een open kast te draaien?
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je bijzonder veel pech hebt met een slecht opvoerbare CPU.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Met open kast draaien kan ik wellicht een keer proberen. Weet echter niet of ik daar iets mee opschiet. Vanavond had ik het probleem namelijk al toen ik direct na opstarten Diablo II ging spelen. Toen was de pro zeker nog niet op temperatuur.Op zaterdag 17 november 2001 23:42 schreef budi het volgende:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Haal al je PCI kaarten er is uit en kijk of het dan ophoud.
Pagina: 1