PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
En de mensen die een begrafenis achter de rug hebben een grijze naam, en met carnaval iedereen een orange.. 
Neej dank je.
Neej dank je.
al1 met verjaardagen.Op zaterdag 17 november 2001 23:15 schreef hdd het volgende:
En de mensen die een begrafenis achter de rug hebben een grijze naam, en met carnaval iedereen een orange..
Neej dank je.
zou wel leuk zijn als ik morgen voor 1 dag een oranje naam heb op got, kan dit
Dit is iets waarvan ik uit ga dat het niet gaat gebeuren
24 uur maar, niet langer, dat zou ik heel leuk vinden als soort van kadootje voor mijn verjaardag.
pleaseeeeeeee
pleaseeeeeeee
ik denk dat er dan mensen komen met scripts die hun verjaardag iedere dag een dag verschuiven 
congrats btw, en ga iets leukers doen dan GoTten op je verjaardag
congrats btw, en ga iets leukers doen dan GoTten op je verjaardag
Professioneel Hyves-weigeraar
Op zaterdag 17 november 2001 23:25 schreef WouterTinus het volgende:
ik denk dat er dan mensen komen met scripts die hun verjaardag iedere dag een dag verschuiven
Maar als je nu net zoals je je username niet kan veranderen, ook de geboortedatum onveranderbaar maakt
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Dan gaat het denk ik nog niet gebeurenOp zaterdag 17 november 2001 23:36 schreef brammus het volgende:
[..]
Maar als je nu net zoals je je username niet kan veranderen, ook de geboortedatum onveranderbaar maakt
Denk dat het wel handig is als je je prive gegevens kan veranderen .. je zit trouwens toch weer met het gedoe van Android.Op zaterdag 17 november 2001 23:36 schreef brammus het volgende:
[..]
Denk niet dat dat haalbaar is. Kijk maar eens naar de profielen van veel GoT'ers. Een redelijk aantal vermeld zijn geboortedatum niet.Op zaterdag 17 november 2001 23:12 schreef DaNCe2k het volgende:
de user nickname te veranderen, zodra het zijn verjaardag is.
(We zouden natuurlijk aan Femme kunnen vragen of hij een koppeling kan leggen naar de GBA (Gemeentelijke BasisAdministratie. Kunnen we gelijk ff checken of je wel een verblijfsvergunning hebt
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Pagina: 1