Toon posts:

Patitie Gegevens kwijt na HotSWap

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
IK ben dus zo dom geweest om een schijf te hotswappen
ik heb normaal gesproken in mn removable rack een 40 gig
zitten maar ik had er ff een 20 in gezet om daar wat dingen van af te halen . ik dach dus ook dat xp dat wel aan kom maar waarschijnlijk niet nou stopte ik dus mijn
40 gig terug en ja hoor alles weg nou stond er een map in
met 1 file en de paritie is 20 gig groot .. nu heb ik dus easy recovery geprobeerd maar die vond maar 1 file terug
file000000.chk .. nu heb ik lost & found (1.06) geprobeerd maar die zit mijn schijfen (2 x 40) als 8 gig schijf wat me niet zo correct lijkt...
weet iemand nu wat ik hier mee aanmoet of moet ik gewoon maar weer een zooi mensen gaan bellen voor mp3's en films
...of zijn er nog andere opties ...
TANXS al vast

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Hij is op de andere schijf verder gegaan met wat hij dacht dat de eerste schijf was, dan gaan er gekke dingen gebeuren en dit is ook niet te herstellen.

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:17

neh

met xp kan je inderdaad hotswappen... MET INTERFACES DIE DAARVOOR GESCHIKT ZIJN... hiermee bedoel ik bijvoorbeeld een USB schijf of een SCA schijf met een geschikte controller.

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dan zal ik wel mazzel hebben gehad :)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je had eerst met scandisk de fat terug kunnen zetten, maar ja, daar is het nu te laat voor denk ik, bel je mensen maar!

Verwijderd

Topicstarter
had ik ook gedaan chkdisk maar die ging iets van 125000 cluster en koppelingen te lopen repareren voor een uurtje of 3 maar geen resultaat maar iemand een idee waarom lost & found mijn schijfen als 8 gig ziet terwijl ze 40 zijn ?

Verwijderd

moved HA >> OM
Pagina: 1