Monitor Packard Bell Drivers XP

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb de Packard Bell A926 monitor, die met een groene rand er om heen.

Ik heb nu Windows XP op mijn machine gezet maar dan heb ik dus een Plug en Play monitor.

Graag zou ik officiele drivers willen hebben voor mijn monitor onder XP.

Ik ben ten einde raad: Ik kan ze nergens vinden.
Iemand hier al tips???

Bij voorbaat dank...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sorry voor deze vraag, maar waarom wil je dat?

They made me do it.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 22:47 schreef Smoothy_ het volgende:
Sorry voor deze vraag, maar waarom wil je dat?
Omdat ik dan wat beter alles in kan stellen, en draai ik mijn scherm niet kapot als ik kies voor hogere refreshrates. Dat heb ik hier iemand horen zeggen op dit forum.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 20:02
Ik heb ook een Packard-Bell monitor (A726) :'( maar ik kan je vertellen dat die er niet zijn, net zo min als dat er drivers zijn voor Windows 2000, want de enige drivers die op de website staan zijn de '98 drivers en daar heb je niets aan. Ik vermoed dat de drivers voor onze monitoren nog gemaakt moeten worden, als ze er al komen wat erg onwaarschijnlijk is. Ik zelf werk ook met Windows XP Professional en dan inderdaad mer de Plug-and-Pray drivers, maar dat werkt prima. |:(

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 22:55 schreef Clueless het volgende:
Ik heb ook een Packard-Bell monitor (A726) :'( maar ik kan je vertellen dat die er niet zijn, net zo min als dat er drivers zijn voor Windows 2000, want de enige drivers die op de website staan zijn de '98 drivers en daar heb je niets aan. Ik vermoed dat de drivers voor onze monitoren nog gemaakt moeten worden, als ze er al komen wat erg onwaarschijnlijk is. Ik zelf werk ook met Windows XP Professional en dan inderdaad mer de Plug-and-Pray drivers, maar dat werkt prima. |:(
Mag ik dan aan jou vragen op welke refreshrate jij het hebt staan??
Ik heb als resolutie nu 1280x1024 @ 60hz
Kan ik hoger met refresh?

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:09

MartNL

Op zaterdag 17 november 2001 22:55 schreef Clueless het volgende:
Nou de meeste monitor drivers die kun je echt wel installeren in winxp.
Ook al zijn het win98 drivers gewoon installeren.
Het zijn maar hele eenvoudige bestandjes.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 22:58 schreef freddyathlon het volgende:

[..]

Mag ik dan aan jou vragen op welke refreshrate jij het hebt staan??
Ik heb als resolutie nu 1280x1024 @ 60hz
Kan ik hoger met refresh?
Dat lijkt mij wel :) Op mijn 3 jaar oude PB monitor draai ik al 1280x1024@75hz ! Dus dan moet het bij jou veel meer kunnen :)

They made me do it.

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 20:02
Ik zelf heb een 17" maar als ik 1280*1024 in 75 hz wil draaien dan vindt mijn monitor dat niet zo leuk. Ik heb gister een Sony Multiscan E400 :9~ gekocht en die heeft er geen problemen mee, aangezien jij ook een 19" heb maakt wat wel enig verschil maakt met mijn PB monitor, denk ik dat de jouwe wel 1280*1024 @ 75hz kan draaien en anders is het gewoon een kwestie van even uitproberen. Kan hij het niet aan dan krijg je een zwart scherm met daarop de melding dat ie out of sync is en dan druk je gewoon op escape

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Goh laat ik hier nu precies hetzelfde probleem hebben!! mijn nog niet zo oude PB monitor wil ook niet hoger dan 60 Hz op 1280x1024. Terwijl ik wel heel graag dat zou willen. :(

edit: typo

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1