Toon posts:

Philips 4801 NIET aan de gang in winxp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik hep duz een philips 4801 brander in mijn comp zitten..

nu hep ik dus gemerkt dat NIET iedere NERO werkt bij die brander (omdat nero bij speciale branders behoort?)

Easy CD Creater 4.0 krijg ik een foutmelding dat hij niet werkt in winxp

Easy CD creater 5.0 doet heel vaag en wilt af en toe alsie zin heeft branden.

Kom nou niet aan met: in winxp zit BUILDIN brandfunctie want dat iz gewoon KUT

WAT MOET IK GEBRUIKEN.. zijn er geen MULTIFUNCTIONELE NERO's op de markt ofzo??? Als ik nero opstart zie ik zo'n STREEP door de brander heen duzzz
Greetzz HeLLFiRe

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 22:36 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Hey ik hep duz een philips 4801 brander in mijn comp zitten..

nu hep ik dus gemerkt dat NIET iedere NERO werkt bij die brander (omdat nero bij speciale branders behoort?)

Easy CD Creater 4.0 krijg ik een foutmelding dat hij niet werkt in winxp

Easy CD creater 5.0 doet heel vaag en wilt af en toe alsie zin heeft branden.

Kom nou niet aan met: in winxp zit BUILDIN brandfunctie want dat iz gewoon KUT

WAT MOET IK GEBRUIKEN.. zijn er geen MULTIFUNCTIONELE NERO's op de markt ofzo??? Als ik nero opstart zie ik zo'n STREEP door de brander heen duzzz
Greetzz HeLLFiRe
't Is volgens mij niet zo dat Nero alleen met bepaalde branders werkt. Ik zeg niet, dat Nero niet werkt met bepaalde branders (er is een lijst, dacht ik), maar met m'n Phillips CDD3610 (+- 3 jaar oud alweer) is niets aan de hand...

Verwijderd

Topicstarter
Nee HIER hep ik wat aan..

denk eens na man!! 4801 >> GEEN 3610 |:)

Grz

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:25
Kijk is eff op de homepage van nero. Daar hebben ze vroeger zo'n lijst staan met allerlei gesupporte branders :D!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Heb je de compatibility al geprobeerd? Wou wel werken met B's Gold, het is het proberen waard.

Btw. last van frustraties ofzo :?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Topicstarter
Ok tnx enzo..
maar kan je daar ook de COMPATIBLE NERO downen ????

als dat kan ben ik wel happy *D

Grz

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ik zou gewoon de laatste versie van Nero downloaden, daar wordt ie echt wel geondersteund...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op zaterdag 17 november 2001 23:13 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Ok tnx enzo..
maar kan je daar ook de COMPATIBLE NERO downen ????

als dat kan ben ik wel happy *D

Grz
De nieuwere versie kan van Nero werkt wel onder WInXP, maar dan zit je waarschijnlijk nog met het probleem dat je brander niet wordt ondersteund.
Probeer eens met compatibiliteit Windows98/ME voor die versie van Adaptec Easy CD Creator. Dit kun je doen door de eigenschappen van het programma aan te passen :).

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Zou deze gozer weten dat je voor adaptec easy CD creator aspi drivers moet instaleren? en door nero wordt deze brander echt wel ondersteunt, ik heb em lopen met nero 5.5.5.1 hoefde ik niks voor te doen

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 14:41
Op zaterdag 17 november 2001 22:36 schreef TheHeLLFiRe het volgende:

Blabla.. met teveel hoofdletters enzo ...
Heb je misschien de Intel Ultra ATA drivers geinstalleerd?? Het wil nog wel eens helpen die te uninstallen. Vooral nero heeft er problemen mee. Zou dus niets met het type recorder te maken hebben. Da's gewoon een dom IDE-device.

Verwijderd

moved HA >> OM
Pagina: 1