Toon posts:

kut windows xp, help met 3d kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinterklaa kap is ff met die topics sluiten, ik kan het niet vinden in de search en ook niet op google, en niet in de faq, alleen over voodoo 3. Ik heb een geforce 2mx, en heb de nieuwste drivers van www.nvidia.com. en heb de nieuwe 4in1 driver van VIA. en ik heb geen problemen met mijn opengl.Het probleem is dat hij telkens vastloopt. gewoon ineens spontaan zit hij vast. ik snap er echt niets meer van. heb vanalles geprobeert, maar hij blijft doorgaan. Als hij vastloopt dan start hij naar een tijdje opnieuw op, en geeft windows xp de schult aan de drivers, terwijl dat de nieuwste zijn, 21.83.

iemand help

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 22:15 schreef DeltaSaint het volgende:
sinterklaa kap is ff met die topics sluiten, ik kan het niet vinden in de search en ook niet op google, en niet in de faq, alleen over voodoo 3. Ik heb een geforce 2mx, en heb de nieuwste drivers van www.nvidia.com. en heb de nieuwe 4in1 driver van VIA. en ik heb geen problemen met mijn opengl.Het probleem is dat hij telkens vastloopt. gewoon ineens spontaan zit hij vast. ik snap er echt niets meer van. heb vanalles geprobeert, maar hij blijft doorgaan. Als hij vastloopt dan start hij naar een tijdje opnieuw op, en geeft windows xp de schult aan de drivers, terwijl dat de nieuwste zijn, 21.83.

iemand help
Ik heb dezelfde kaart, zelfde drivers en dezelfde via drivers en NOOIT problemen! Ligt dus ergens anders aan :)

Verwijderd

Topicstarter
wat heb jij nog meer dan? vast wel iets wat ik niet heb anders draait het niet

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 22:23 schreef DeltaSaint het volgende:
wat heb jij nog meer dan? vast wel iets wat ik niet heb anders draait het niet
Tja, ook dezelfde CPU, maar verders.. Probeer in de bios eens alles op fail-safe te zetten en dan nog eens te proberen. Verders weet ik het ook niet....

Verwijderd

ik heb ook die drivers en werken ook ...

maar dit is geen uitzonderlijk geval in WinXP !
ik heb een SB Live! Player 1024, die werkt "OVERAL", bij mij dus nie !

WinXP werkt volgens mij "rechtstreek"(of toch bijna) met de BIOS, wat andere windows versies niet deden, dat geeft onverklaarbare situaties

Jij kan dus proberen andere drivers te gebruiken, op tweakers.net staat veel versies ...

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
dat een PC vastloopt kan echt werkelijk OVERAL aan liggen.

videokaart
slecht geheugen
moederbord

noem het maar op.

haal eerst alle "overbodige" hardware uit je PC, en kijk of ie dan wel stabiel is.
dus gewoon alleen harde schijf en CD speler aansluiten, en voor de rest alle andere kaarten verwijderen behalve de videokaart natuurlijk

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Lees dat nou eerst eens, dat weet je dat ik het sluit omdat je helemaal geen informatie geeft. Ik weet trouwens zeker dat hier al vaker topics over geweest zijn. http://onno.dhs.org kan je proberen als de normale search geen of te weinig resultaten oplevert.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.