Sims Hot date probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:32
Als ik in het menu ben en de stad heb aangemaakt heb enzo, kan ik niks mee doen als ik naar die stad gaat... Ik kan dan op gebouwen klikken, maar er gebeurt helemaal niks!!, zelfs het sloop button doet het niet. Ik moet dan uit windows en hot-date afsluiten. Ook als ik via de telefoon met een sim ernaartoe ga heb ik er last van, ik kan nergens op klikken met de taxi (kan wel, maar hij reageert nergens op)

Wie kent dit probleem>?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

issie al orgineel uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 01-10 23:32
ja

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 02-10 15:12
Ik heb exact hetzelfde probleem! Kan ook niks aanklikken, erg vaag.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen hier. Maar ja ik heb ook de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 22:44
Stop nou eens met dat domme gelul over wel-of-niet originele versies van een spel, dat maakt dus echt geen reet uit!!

Ik heb ook wel eens een back-upje van een spel dat ik NATUURLIJK ook origineel bezit ;) , maar ook die werken ALTIJD perfect.

Zo werkt mijn back-up van de Sims ook gewoon goed, zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 21:10

Sick Nick

Drop the top!

Ik speel altijd met m'n 1911 backup omdat ik geen kans wil lopen dat m'n origineel beschadigd en bij mij werkt het ook gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt omdat het een gekopieerde versie is. Koop gewoon het origineel, dan doet ie 't wel (ik heb daar dus ervaringen mee) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep als het goed is komt het juist omdat het een kopie is de crack die bij de iso zat is niet goed en nu heeft fairlight (geloof ik) een goede crack gereleased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 21:10

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 09 december 2001 02:26 schreef RPG_Fan het volgende:
jep als het goed is komt het juist omdat het een kopie is de crack die bij de iso zat is niet goed en nu heeft fairlight (geloof ik) een goede crack gereleased
Yep, de crack van razor was niet goed. Maar met die van fairlight werkt het gewoon :P
Die van razor had als crack gewoon de originele exe in hun iso genomen, aantal bytes was precies gelijk. Die van fairlight is 1 MB kleiner (ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Saturday 08 December 2001 21:36 schreef AnotherFruitcake het volgende:
Stop nou eens met dat domme gelul over wel-of-niet originele versies van een spel, dat maakt dus echt geen reet uit!!
In dit geval dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Op Sunday 09 December 2001 20:40 schreef Single Guy het volgende:

[..]

In dit geval dus wel.
Yup klopt, Razor had een slecht werkende crack afgeleverd. Dusja, wat je nu kan doen is of de *working crack* zoeken of gewoon eens voor de verandering het spelletje kopen...(Hot Date is het btw wel waar en maar 70 piek ofzo)

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 15:05
Stelletje illegalen ;)
Pagina: 1