Hahman Kardon DVD 1 speler; welke CD-R(W)

Pagina: 1
Acties:

• renzap
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik heb een Harman Kardon DVD1 speler maar kan er geen goede CD-R(W)'s voor vinden. In de gebruiksaanwijzing (ja ja er zijn mensen die die dingen nog wel eens doorlezen) :) staat dat CD-RW ondersteunt wordt mits deze "highly reflectable" zijn.

Wie heeft dezelfde speler en welke CD-R(W)'s doen het wel in die speler?

(sorry voor de "typo" in de kopregel |:( )

Zappa Rulez :-)

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Heb je al audio cdr's geprobeerd? (ook opgenomen in een audio-cd-recorder)

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

Philips , Sony , Maxell , BASF zijn goede CDRW's . Neem daar audio CDRW van en dat zou normaal zeker moeten lukken

• renzap
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
nee, audio CD-R(W)'s heb ik nog niet geprobeerd, en een audio cd recorder heb ik niet, het is de bedoeling om digitale foto's op een cd te zetten vanuit een computer met een brand programma die Video-CD of Super Video-CD kan maken.

Zappa Rulez :-)

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-03 13:05

Flotter

Pelipper!

Op zaterdag 17 november 2001 22:02 schreef renzap het volgende:
nee, audio CD-R(W)'s heb ik nog niet geprobeerd, en een audio cd recorder heb ik niet, het is de bedoeling om digitale foto's op een cd te zetten vanuit een computer met een brand programma die Video-CD of Super Video-CD kan maken.
Je hoeft die dingen ook niet per sé met een audio-cd recorder te branden, het gaat erom dat de cd's goed leesbaar zijn (zoals een goede reflectie). Wat ook helpt is het niet al te snel branden van cd's, bijv. op 4x ipv 8x.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter