Het werkt toch voor geen meter
(bij mij althans
)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Wel een mooi plaatje.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
HahahahaOp zaterdag 17 november 2001 21:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
jaha maar bleem! was toch de grondlegger
Revie als je Bleem 1.6b hebt dan is alles nog goed.
de progs zijn der nog alleen het word niet meer geupdate.
maarja wie wacht er nu nog op nieuwe support voor PSX games op de PC
.
OK TIS jammer dat de DC Bleemcast ook gelijk weg is
maar daar ist nix aan te doen.
Wel jammer dat Final Fantasy 9 nu niet meer gepoort is naar de DC maar wel wat andere games dat is dan nog een goedmakertje
de progs zijn der nog alleen het word niet meer geupdate.
maarja wie wacht er nu nog op nieuwe support voor PSX games op de PC
OK TIS jammer dat de DC Bleemcast ook gelijk weg is
Wel jammer dat Final Fantasy 9 nu niet meer gepoort is naar de DC maar wel wat andere games dat is dan nog een goedmakertje
WTF is bleem
* TERW_DAN dacht dat het die brakke PSX emulator was die nooit werkte
100% correctOp zaterdag 17 november 2001 22:50 schreef terw_dan het volgende:
WTF is bleem
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
hah!Op zaterdag 17 november 2001 21:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
jaha maar bleem! was toch de grondlegger
en wij kotsen op grondleggers!
Gelukkig heb ik ps1 en 2
Maar jammer dat het dood is, ik heb het nog wel eens gebruikt, werkte altijd wel goed.
Maar jammer dat het dood is, ik heb het nog wel eens gebruikt, werkte altijd wel goed.
erg jammer
.
Ik gebruikte het best vaak (tekken 3).
.Ik gebruikte het best vaak (tekken 3).
Hmm gaan jullie een beetje zielig doen over Bleem ??? Bleem was 2 jaar terug al dood ondersteunt nauwelijks en werd sowieso niet geupdate voor nieuwe spellen. Thank god for epsxe
Tja dat krijg je als iedereen games loopt te downen, en bleem dus ook
Feyenoord!
Ik heb een PSX, maar ik vond Bleem! altijd wel cewl... Bij mij werkte 't perfect.
Wel zonde van Bleemcast. Maar ja, ik vind dat emu's gratis moeten zijn. Het zijn 9 van de 10 keer hobbyisten die het ook gratis doen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
damn wou nog de bleem voor mgs kopen
had hem al voor gt2
werd perfect
had hem al voor gt2
werd perfect
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Misschien schieten ze nu is een beetje op met het "op de markt brengen" van de emu. voor de p2.
Wat is eigelijk nou precies het probleem 
Laatste versie werkte voor de meeste mensen toch goed, zal nog wel jaren te downen zijn he
Laatste versie werkte voor de meeste mensen toch goed, zal nog wel jaren te downen zijn he
Huh snap jij het wel helemaalOp zaterdag 17 november 2001 23:43 schreef -Outlaw- het volgende:
Tja dat krijg je als iedereen games loopt te downen, en bleem dus ook
Bleem maakt zorgde er juist voor dat je er wat aan had om spellen - in dit geval PSX ISO's (of hoe het dan ook heet bij PSX) - te downen. Met Bleem kon je ze namelijk spelen.
Snappie?
There is no magic.
Hij bedoeld als de mensen Bleem kochten ipv te downloaden hadden ze nog wat geld verdiend en waren ze nu niet gestopt.Op zondag 18 november 2001 01:59 schreef The_Will het volgende:
[..]
Huh snap jij het wel helemaal![]()
Bleem maakt zorgde er juist voor dat je er wat aan had om spellen - in dit geval PSX ISO's (of hoe het dan ook heet bij PSX) - te downen. Met Bleem kon je ze namelijk spelen.
Snappie?
Ja, daar kon ie dan wel eens gelijk in hebben.
Bleem! was idd de grondlegger, maar er zijn zoals hierboven al vermeld nog genoeg alternatieven.
Als je geinteresseerd bent in psx emu, kijk dan in de google webdir: http://directory.google.com/Top/Games/Video_Games/Emulation/Sony/PlayStation/
hier staan nog wat leuke alternatieven.
Als je geinteresseerd bent in psx emu, kijk dan in de google webdir: http://directory.google.com/Top/Games/Video_Games/Emulation/Sony/PlayStation/
hier staan nog wat leuke alternatieven.
toch is het jammer, maar wel een cool plaatje
Op die URL staan er inderdaad een zwikkie. Maar natuurlijk geen Bleemcast, wat toch wel cool was/is.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dat klopt, maar dat spreekt vanzelf, het ging om psx emu's en Bleemcast is volgens mij voor de DC.Op zondag 18 november 2001 15:35 schreef GolbeZeromus het volgende:
Op die URL staan er inderdaad een zwikkie. Maar natuurlijk geen Bleemcast, wat toch wel cool was/is.
voor de duidelijkheid :
Bleemcast was voor je dreamcast en zorgde ervoor dat je psx spellen kon spelen erop....
Bleemcast was voor je dreamcast en zorgde ervoor dat je psx spellen kon spelen erop....
Ehm.. volgens mij was PSXemu toch echt veel eerder dan Bleem hoor !!
ik heb ePSXe geprobeerd en daar werken best wat spellen op, dus dat wordt denk ik nog wel wat.. en freeware he
ik heb ePSXe geprobeerd en daar werken best wat spellen op, dus dat wordt denk ik nog wel wat.. en freeware he
Dat zal nog wel ff duren...Op maandag 19 november 2001 22:26 schreef Xsion het volgende:
zijn er ook ps2 emulators?
Pagina: 1