Harry Potter en invert mouse?

Pagina: 1
Acties:

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:42
Hmmm, om de een of andere reden hebben ze in Harry Potter geen "invert mouse" optie ingebouwd voor tijdens het normale lopen (wel voor tijdens het vliegen) :(

Nu dacht ik, het is een Unreal-engine spel, dus ik pas de USER.INI aan (bInvertMouse=True), maar helaas dat pikt het spel niet...

Iemand ideeen? Ik speel m'n FPS games altijd met de invert mouse optie en het is niet echt lekker spelen zonder :)

Verwijderd

Ja ik vind het ook nogal een knullig spelletje kwa opties, strafe keys kan je niet instellen, invert mouse niet... nou dan houdt het voor mij op. Heb hem er dus meteen maar weer afgeknikkerd. Het had misschien wel zo'n leuk gamepje kunnen zijn (a la Alice, die was echt prachtig) maar ze hebben het helemaal doodgeknuppeld door je bijna niets in te kunnen laten stellen!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zaterdag 02 maart 2002 19:21 schreef SALLY het volgende:
Ja ik vind het ook nogal een knullig spelletje kwa opties, strafe keys kan je niet instellen, invert mouse niet... nou dan houdt het voor mij op. Heb hem er dus meteen maar weer afgeknikkerd. Het had misschien wel zo'n leuk gamepje kunnen zijn (a la Alice, die was echt prachtig) maar ze hebben het helemaal doodgeknuppeld door je bijna niets in te kunnen laten stellen!
Lekker nuttige kick :o