Net ff Deus Ex uitgespeeld

Pagina: 1
Acties:

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 18:20
Het verhaal is echt toppie, heb alleen wel cheats moeten gebruiken, ik snap niet dat iemand dat spel zonder cheaten ken uitspelen, echt ik :r op cheaters (in mp dan) maar dit kan echt niet, is veel te moeilijk :)

Maar het verhaal is topie :9

Iemand die em nog meer heb uitgespeeld en zijn erveringen wil delen?

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zeker een super vet spel, alleen dat uitspelen met cheats??
Ik heb het zonder cheats uitgespeeld, en zonder veel moeite moet ik zeggen..... Ik wacht met smart op deel 2 :9~

specs

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 20:08

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

yep, zonder cheats & een x met cheats om echt alles eens een keer te zien.
Zit nog steeds te wachten op deel 2. :)
Vind alleen de mp een beetje hmm.. saai. geen bots. je moet echt met een stuk of wat erin zitten wil het leuk zijn.
maar singleplay is echt goed net als bv system shock 2.

Verwijderd

ik vind het maar een ERG vage game..

Verwijderd

Het verbaast mij dat je cheats nodig hebt voor dit spel..... kheb het al een tijdje geleden uitgespeeld maar ik vond er ( op medium ) nix bijzonder moeilijks aan.... ga je diep schamen in een donker hoekje !! :7

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Heh, als je het zo moeilijk vond dan ken je het skill upgrade systeem zeker niet (je kunt je skills nl verbeteren tussendoor) :)

Krijg je als je een ISO download. :)

(ik heb 'm wel legaal btw)

Great minds think in parallel gutters.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
was niet echt moeilijk nee, ik heb hem (op easy that is) met gemak uitgespeeld.

ik had hem een keer bijna uitgespeeld (was bij bob page) toen ging alles verloren in een vernietigende format c :'(

sommige stukken waren een beetje teleurstellend, bijv die Gunther Herman, die ligt je tot het eind aan toe bang te maken (ik was écht bang) maar je had hem met 1 of 2 raketjes dood, same with bob page, die kún je niet eens bevechten, hij heeft controle over 2 turrets... wow... terwijl ik door zijn dreigementen het bijna in mijn broek deed :7

Verwijderd

welke ending hebben jullie eigenlijk gekozen.. je kon er geloof ik 4 kiezen en ik koos voor die supercomputer fusie :P

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Op zaterdag 17 november 2001 21:55 schreef ReV3rEnD het volgende:
welke ending hebben jullie eigenlijk gekozen.. je kon er geloof ik 4 kiezen en ik koos voor die supercomputer fusie :P
voor de keuze gesaved en allemaal gedaan (3):
-merge met Helios
-blaas alles maar op
-<weet niet meer>

• FailFr8er
Op zaterdag 17 november 2001 22:07 schreef CU2morO het volgende:

[..]

-merge met Helios
-blaas alles maar op
-<weet niet meer>
ik ook, HELIOS - BOEM - en PAGE opblazen en dan met Everret doorgaan met the illuminatie (heb em trouwens op HARD uitgespeeld, zie je meteen et meest :) )

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:21
Tjah :). Vond het echt een vet spel !!!! *D. Heb hem uitgespeeld op medium (al een tijdje geleden.) Kreeg net me nieuwe pc, gelijk spelen >:). Het spel was leuk doordat je alles zelf kon kiezen, en niet zo wat de programeur je voor schrijft.

Verwijderd

Ik heb het niet uitgespeeld, zag er veel te lelijk uit op me bakkie :r (Voodookaart is wel een vereiste)

• FailFr8er
Deus Ex is echt een 0wnage spel :9

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:37
Ik ben weer gaan spelen, maar heb nu een probleem met die inventory.. Hij laat het wapen, en daarna wil die daar niet meer vanaf?? :? Heel vreemd.

| I've got permission to color outside the lines |

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 17 november 2001 23:29 schreef Termin8or het volgende:
Tjah :). Vond het echt een vet spel !!!! *D. Heb hem uitgespeeld op medium (al een tijdje geleden.) Kreeg net me nieuwe pc, gelijk spelen >:). Het spel was leuk doordat je alles zelf kon kiezen, en niet zo wat de programeur je voor schrijft.
??? je volgt altijd ongeveer dezelfde storyline hoor :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Yup echt een tof spel, helaas kon ik het ook niet zonder cheats. :9~

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Ja prachtig spel dat Deus Ex, is het enige wat (samen met Unreal Tournament) een beetje lekker draaide op mijn oude Voodoo 3.
W8 met smart op deel 2 :P

Maar ik ga me eerst in de donkere dagen voor kerst verslingeren aan Return To Castle Wolfenstein :9~

• BenJoep
Na niet de laatste update erop te slingeren dee die het goed. De laatste update vind die hier niet al te leuk?? :?

Maarjah zit nog in level 1, echt koel hoe je die naar je eigen smaak kan spelen.. Ik was trouwens best ver, maarjah na een keer win opnieuw opgegooit te hebben. Was ik vergeten de saved games ergens op te bergen.. Ben daarna nooit meer begonnen.

Verwijderd

Ik vind Deus Ex het beste single player spel ooit, Rpg gemixt met Fps, meesterlijk verhaal en sfeer, ik hoop dat het vervolg net zo goed zal zijn

• FailFr8er
Op zondag 18 november 2001 12:32 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik vind Deus Ex het beste single player spel ooit, Rpg gemixt met Fps, meesterlijk verhaal en sfeer, ik hoop dat het vervolg net zo goed zal zijn
Als er ooit een vervolg komt, in USA ging ie namelijk niet zo goed, en in Europa kreeg ie THE GAME OF THE YEAR award :P

Is nogal vaag, dus ik hoop van wel maar ik denk niet dat er een vervolg komt ;(

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 22:07 schreef CU2morO het volgende:

[..]

-merge met Helios
-blaas alles maar op
-<weet niet meer>
-<weet niet meer> = Dat je dat gebouw heel laat en dat je dan gaat samenwerken met dat ene bedrijf om wereld te sturen >:)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 12:41 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Als er ooit een vervolg komt, in USA ging ie namelijk niet zo goed, en in Europa kreeg ie THE GAME OF THE YEAR award :P

Ze zijn er al mee bezig ;)

• FailFr8er
Op zondag 18 november 2001 14:04 schreef arko19 het volgende:

[..]

Ze zijn er al mee bezig ;)
hubba hubba :9

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 12:41 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Check dit maar http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=10401

Ik hoop alleen niet dat ze teveel aandacht aan de graphics besteden in plaats van gameplay/verhaal etc

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 14:45 schreef arko19 het volgende:
Meer Plaatjes :9~
Jezus dat ziet er echt goed uit

Verwijderd

Ja , vooral die wc en wasbak :)

• BenJoep
Ey ik zit vast bij die helikopter in china.. Ik moet zo'n controle kamer binnen komen maar heb geen idee hoe?? :?

Verwijderd

Jesus he ff nadenken ...

• BenJoep
Heyla, yah had ook al een walktrough gevonden, maar meestal doe ik daar niet aan. Maar kon het echt niet vinden, lag er gewoon een key in een locker die op slot zat :(

• FailFr8er
Op maandag 19 november 2001 16:51 schreef Genotix het volgende:
Heyla, yah had ook al een walktrough gevonden, maar meestal doe ik daar niet aan. Maar kon het echt niet vinden, lag er gewoon een key in een locker die op slot zat :(
Daar heb ik de eerste keer (maanden geleden) ook een paar dagen vastgezeten, niet te vinden dat kreng...

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Deus Ex was zwaar vet, maar replayability ligt niet erg hoog. Heb em de eerste keer op easy in een week ofzow uitgespeeld, en daarna eigenlijk nooit meer opgestart, behalve voor MP. MP is eigenlijk het leukste tegen mensen die nog niet weten dat ze Vision Enhancement kunnen doen :) Cloaken, achter ze gaan staan en dan dat nano-tech zwaardje.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 15:34 schreef Genotix het volgende:
Ey ik zit vast bij die helikopter in china.. Ik moet zo'n controle kamer binnen komen maar heb geen idee hoe?? :?
Op het kerkhof?
Je moet ergens iets met een schilderij doen in dat huisje, klik erop en er gaat een ruimte open daar moet je een apparaat stukmaken.
Ik heb het spel zelf niet uitgespeeld, maar ik heb toegekeken hoe iemand anders het deed, ik vind de battles een beetje slecht en een pistool met zoom en alle upgrades ruled echt *D

• FailFr8er
Op maandag 19 november 2001 18:37 schreef Maurts het volgende:

[..]

Op het kerkhof?
Je moet ergens iets met een schilderij doen in dat huisje, klik erop en er gaat een ruimte open daar moet je een apparaat stukmaken.
Ik heb het spel zelf niet uitgespeeld, maar ik heb toegekeken hoe iemand anders het deed, ik vind de battles een beetje slecht en een pistool met zoom en alle upgrades ruled echt *D
Leest en gij zult zien dat et niet et stukkie waar jij et over hebt.... |:(

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 11:51

drice

Loading...

goh das een tijd geleden dat ik die heb uitgespeeld.
Ik vond het echt zo'n sniper spel. Lekker in je eentje door donkere gangen sluipen en stuk voor stuk de bad guys neerleggen :)

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Pagina: 1