Hi all,
Ik heb het volgende probleem. Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik 1 DIVje kan laten bewegen. Nu wil ik er meerdere individueel laten bewegen. Ik ben van de code uitgegaan voor 1 DIVje maar ik krijg hem maar niet omgebouwd naar meerdere DIVjes...
Dit is de code
Wat dus eigenlijk de bedoeling is, dat als je met de muis over Knop1 gaat, deze dan een x aantal pixels beweegt naar rechts. En als je er op klikt daar ook blijft staan.
En als je met de muis er af gaat, dan moet hij weer terug springen. Wie zou mij hier mee kunnen helpen?
Ik heb het volgende probleem. Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik 1 DIVje kan laten bewegen. Nu wil ik er meerdere individueel laten bewegen. Ik ben van de code uitgegaan voor 1 DIVje maar ik krijg hem maar niet omgebouwd naar meerdere DIVjes...
Dit is de code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| <html>
<head>
<title>Sliding menu</title>
<script language="JavaScript">
<!--
ns4 = (document.layers)? true:false
ie4 = (document.all)? true:false
function slide_left(strknop)
{
if (ns4) knop = document.strknop
if (ie4) knop = strknop.style
knop.xpos = parseInt(knop.left)
if (knop.xpos < 300) {
knop.xpos += 5
knop.left = knop.xpos
setTimeout("slide_left(knop)",20)
}
}
//-->
</SCRIPT>
</HEAD>
<BODY BGCOLOR="#FFFFFF">
<DIV ID="Knop1" STYLE="position:absolute; left:50px; top:70px; knop-background-color:red; background-color:red;" onMouseOver="javascript:slide_left('knop1');">
Knop1
</DIV>
<DIV ID="Knop2" STYLE="position:absolute; left:50px; top:100px; knop-background-color:red; background-color:red;" onMouseOver="javascript:slide_left('knop1');">
Knop2
</DIV>
</BODY>
</HTML> |
Wat dus eigenlijk de bedoeling is, dat als je met de muis over Knop1 gaat, deze dan een x aantal pixels beweegt naar rechts. En als je er op klikt daar ook blijft staan.
En als je met de muis er af gaat, dan moet hij weer terug springen. Wie zou mij hier mee kunnen helpen?