GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Ja, dat kan. (Tenminste als ik begrijp wat ik denk wat je bedoeltOp zaterdag 17 november 2001 21:06 schreef Yuri het volgende:
Is het mogelijk om met de Siemens S45 en datakabel smsjes te versturen via je pc, dus dat je ze niet meer hoeft in te typen in je gsm (krijg ik een zere duim van)
Je moet eerst wel de software installeren die je bij je s45 gekregen hebt (of downloaden). Ik weet nog dat het me niet lukte om een *.txt bestandje, die ik gemaakt had op pc en gecopieerd had naar s45, te lezen op s45. Het is waarschijnlijk wel mogelijk, maar ik loste dat als volgt op:
Oplossing:
* Open window voor je MySiemens.
* Ga naar de dir: SMS (deze dir bevat SMSjes uit je archief)
* Haal hier een SMSje uit en copieer deze naar bv je desktop.
* Als het goed is, is de SMS op je desktop een *.txt bestand.
* Nu kan je dit *.txt bestand gewoon openen en editen en een andere naam geven.
* Als je klaar bent sleep je het opgeslagen *.txt bestand gewoon weer in je dir SMS van je s45 en je kan m gewoon lezen op je s45 met de explorer of in je archief kijken.
* Hoe je m nou verstuurd... zul je vast zelf wel weten
Tip: Laat het *.txt op je desktop (of ergens anders) gewoon staan en je kan m altijd gebruiken.
Let wel: Je kan in het *.txt bestand op je computer meer dan 160 tekens typen, maar er zullen er op je s45 maar 160 tekens opgeslagen worden.
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Vet relaxed! Is een goeie oplossing man, thnx!Op maandag 19 november 2001 17:19 schreef SindaPaus het volgende:
[..]
Ja, dat kan. (Tenminste als ik begrijp wat ik denk wat je bedoelt)
Je moet eerst wel de software installeren die je bij je s45 gekregen hebt (of downloaden). Ik weet nog dat het me niet lukte om een *.txt bestandje, die ik gemaakt had op pc en gecopieerd had naar s45, te lezen op s45. Het is waarschijnlijk wel mogelijk, maar ik loste dat als volgt op:
Oplossing:
* Open window voor je MySiemens.
* Ga naar de dir: SMS (deze dir bevat SMSjes uit je archief)
* Haal hier een SMSje uit en copieer deze naar bv je desktop.
* Als het goed is, is de SMS op je desktop een *.txt bestand.
* Nu kan je dit *.txt bestand gewoon openen en editen en een andere naam geven.
* Als je klaar bent sleep je het opgeslagen *.txt bestand gewoon weer in je dir SMS van je s45 en je kan m gewoon lezen op je s45 met de explorer of in je archief kijken.
* Hoe je m nou verstuurd... zul je vast zelf wel weten
Tip: Laat het *.txt op je desktop (of ergens anders) gewoon staan en je kan m altijd gebruiken.
Let wel: Je kan in het *.txt bestand op je computer meer dan 160 tekens typen, maar er zullen er op je s45 maar 160 tekens opgeslagen worden.
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Bij mij krijg ik geen *.txt bestand maar een *.smo bestand en dan werkt het niet
Wat doe ik fout??
Niemand die hier een oplossing voor heeft??Op dinsdag 20 november 2001 20:53 schreef Fleshi het volgende:
Bij mij krijg ik geen *.txt bestand maar een *.smo bestand en dan werkt het nietWat doe ik fout??
Renamen naar *txt:?Op maandag 26 november 2001 13:17 schreef Fleshi het volgende:
[..]
Niemand die hier een oplossing voor heeft??
Doe dit wel pas als je de *.smo op je pc hebt staan en niet in je s45 zelfe.
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Pagina: 1