Toon posts:

Commando's II, missie: night of the wolves

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje over Night of the wolves:

Als ik de slaappillen uit het kastje pak dan moet ik toch een van de sub-opdrachten opgelost zijn (dus een vinkje ervoor??)?? Dat is niet het geval. Als ik dan met mijn thief naar het huisje ga waar de assistent van de generaal zit (om de slaappillen in de wijn te doen), om te wachten totdat iedereen slaapt, vallen ze niet in slaap.

In een van mijn vele pogingen had ik ze dan tot slapen gekregen, en toen kon ik de sleutel vinden..

Please help mij met deze verschillende problemen....
:'(

Verwijderd

Ik weet het, het kost je al een halve dag om het door te spitten, maar volgens mij staat de oplossing wel in dit draadje.

[topic=238133/1/100]

Succes, en de missie's worden nog moeilijker. :)

Verwijderd

Je moet het ook nie met je thief doen maar met die dame :)
dan vallen ze na ongeveer 20 sec ofzo in slaap

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 17:17

Jumpiefox

Hoi ?

ik ben nog bij de 2de training missie ik kan die maar niet halen hoe moet ik al die mannetjes uitschakkelen als ik er 1 kill komen al die andere en dan ben ik dood

The first casualty in war is always the truth...

• Just_a_Gamer
  • Laatst online: 07-02 21:34
zie hierboven link. Daar staat veel oplossingen :)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

stop de pillen in de wijn ga naar buiten w8 ff een paar seconden ga naar binenn en ze slapen. ja kan ze ook allemaal neer meppen als ze niet inslaap vallen (geen geintje zo heb ik het ook gedaan).

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 15:55
Op zondag 18 november 2001 15:25 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
stop de pillen in de wijn ga naar buiten w8 ff een paar seconden ga naar binenn en ze slapen. ja kan ze ook allemaal neer meppen als ze niet inslaap vallen (geen geintje zo heb ik het ook gedaan).
Maar dan krijg je toch alle ventjes achter je aan als ze weer bijkomen?? En kun je dan wel de sleutels afpakken??

• Just_a_Gamer
  • Laatst online: 07-02 21:34
wanneer je pillen in de fles hebt gedaan en ze hebben er vanaf gedronken komen ze niet meer bij. Ze komen dan ook niet achter je aan. Dus kan je gerust hart de sleutel van die vent jatten :)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 15:55
Op zondag 18 november 2001 16:32 schreef Just_a_Gamer het volgende:
wanneer je pillen in de fles hebt gedaan en ze hebben er vanaf gedronken komen ze niet meer bij. Ze komen dan ook niet achter je aan. Dus kan je gerust hart de sleutel van die vent jatten :)
Ja, met de pillen werkt het wel. Maar het neermeppen van de ventjes zal niet echt slim zijn :).
Pagina: 1