Toon posts:

Dualhead of twee videokaarten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij is bezig met een nieuwe PC (P4 1,7 oid). Hij wil tegelijk een DVD kunnen bekijken via de TV-out en een CD'tje branden of zo. Bovendien moet er een vlotte 3d-kaart in, liefst met een DVI-uitgang voor een toekomstig LCD-scherm. De vraag is: Geven de Geforces met dualhead een goed TV-beeld zonder zwarte randen? Ik heb namelijk gelezen dat dat een probleem is. BTW, hij wil een probleemloos apparaat zonder driver-nukken, dus geen Radeon (no flame intended). Ik dacht zelf aan Leadtek GF3 ti200 (met DVI), maar dan moet je nog wat voor die DVD-speler. Misschien een simpel videokaartje met TV-out, en werkt dat dan?
Graag jullie ervaringen!

Verwijderd

WTF?? Cd burnen tijdens filmkijken? Koop een burner met buffer-underrun prevention (dat hebben ze bijna allemaal) en dan zet je dat burnding aan (kan nooit meer dan 10min. duren) en dan kijk je film... opgelost... tss....

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
* ik denk dan tóch dat je voor een radeon moet gaan, want de niet-mx geforce had dacht ik geen dualhead (correct me if i'm wrong)
de radeon heeft dat wel (hydravision)
trouwens, de tv out van mijn geforce 2 pro geeft zwarte randen om het beeld van de tv heen :( ik weet niet hoe dat met de radeon is

edit: of twee videokaarten ja, als je dan als 2e videokaart eentje neemt met een goeie tv out, heb je al je probs opgelost :z

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 20:21 schreef Baronekke het volgende:
WTF?? Cd burnen tijdens filmkijken? Koop een burner met buffer-underrun prevention (dat hebben ze bijna allemaal) en dan zet je dat burnding aan (kan nooit meer dan 10min. duren) en dan kijk je film... opgelost... tss....
PC in een hoek van de woonkamer, gezin met drie kids die alle Disney films willen zien, vind je het gek dat Pa dan wat met z'n PC wil kunnen doen?

Verwijderd

Topicstarter
kick...

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:00
Ik zou voor de 2 videokaarten setup gaan, ik heb zelf namelijk slechte ervaringen met de dualhead (twinview) functie op gf kaarten. Het is namelijk geen dualhead, maar alleen stretch of clone.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
Op zondag 18 november 2001 11:16 schreef Jasper het volgende:
Ik zou voor de 2 videokaarten setup gaan, ik heb zelf namelijk slechte ervaringen met de dualhead (twinview) functie op gf kaarten. Het is namelijk geen dualhead, maar alleen stretch of clone.
da's niet waar, ik heb 2 geforce2mx kaarten (een geforce 2 mx en een geforce 2 go) waar op het echt 2 verschillende beelden zijn!
Pagina: 1