d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Wat voor driver voor je videokaart gebruik je?
Mijn PC werd heel instabiel toen ik de de nieuwste detonator 22.80 gebruike.
21.83 teruggezet en pc draait nu weer lekker stabiel
Mijn PC werd heel instabiel toen ik de de nieuwste detonator 22.80 gebruike.
21.83 teruggezet en pc draait nu weer lekker stabiel
nu 21,83 ( de laatste orginele(nvidia)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
On-Stabiliteit kan ook aan de warmte van proc en ram liggen, zijn die temp wel goed?? [cpu temp][video kaart temp]
edit:
je zegt het zelf ook al, zonder kap stabieler, het ligt echt aan de warmte...
edit:
je zegt het zelf ook al, zonder kap stabieler, het ligt echt aan de warmte...
Ik leg de schuld bij het msi moederbord.
Ik heb voor een vriend eens een pc gebouwt en uit budget overwegingen heb ik er toen een msi moederbord ingezet met een 900Mhz thunderbird. Deze pc had alleen al ruim 30 sec langer nodig om op te starten dan mijn eigen Asus A7v met een 700Mhz thunderbird...
Ik heb voor een vriend eens een pc gebouwt en uit budget overwegingen heb ik er toen een msi moederbord ingezet met een 900Mhz thunderbird. Deze pc had alleen al ruim 30 sec langer nodig om op te starten dan mijn eigen Asus A7v met een 700Mhz thunderbird...
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Als je de kap eraf haalt en het wordt beter zou ik het in de richting van de temp zoeken (vooral ook omdat je zegt bij zware spellen). Laat de complete kast eens open en kijk hoe het dan gaat. En kijk na of je coolers het wel goed doen.
kevinp, op hoeveel heb je je werkgeheugen laten draaien??
Op mijn msi k7t pro kan ik voor geen mogelijkheid op 133 mhz draaien, want alle applicaties loopt dan vast. Probeer je werkgeheugen in je bios naar 100mhz zetten en/of de laatste bios flash erop gooien. De laatste heeft wel wat geholpen qua stabiliteit
Op mijn msi k7t pro kan ik voor geen mogelijkheid op 133 mhz draaien, want alle applicaties loopt dan vast. Probeer je werkgeheugen in je bios naar 100mhz zetten en/of de laatste bios flash erop gooien. De laatste heeft wel wat geholpen qua stabiliteit
Pagina: 1