iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
vaag misschien is de zekering door en moet je die even vervangen 
maar je radio gaat echt niet meteen helemaal stuk als je hem foutom aansluit
maar je radio gaat echt niet meteen helemaal stuk als je hem foutom aansluit
Verwijderd
Vroeger kon het wel kwaad, dan kwam onmiddellijk de rook uit het apparaat, een zekering is alleen een beveiliging tegen een te hoge stroomsterkte, niet tegen verkeerd om aansluiten. De autoradio's van tegenwoordig zijn er wel tegen beveiligd, heb zelf in een proefopstelling op een rommelig werkblad de fout ook wel eens gemaakt, maar er is nog nooit eentje aan overleden.
Verwijderd
zekeringen sneuvelen om de meest vreemde dingen, als dat ding echt niks doet zitje of met foute draden maarja dt zal toch wel niet dus dan is het een kleine moeite om die zekering of te vervangen of even er tussenuit te halen
Verwijderd
Tsja waar heb je een multimeter voor nodig als je het vervolgens toch verkeerd gaat aansluiten? Ik denk dat je beter draden kunt aanleggen in de kleur die daarbij hoort. Zoals + = rood en - = zwart. Dan gaat het denk ik veel beter!!!!!
Enne check de zekering ff, wanneer die stuk is doe dan wel dezelfde er in he (meestal 5A)! Anders wordt het
Enne check de zekering ff, wanneer die stuk is doe dan wel dezelfde er in he (meestal 5A)! Anders wordt het
Verwijderd
staat er nog wel spanning op de voedingskabel, want die kabel is ook gezekerd. Deze zit in de zekerings kast. Als ik weet wat voor auto je hebt kan ik je waarschijnlijk beter helpen. Soms gat het WEL verkeerd als je hem verkeerd om aansluit!
Nou, radio was niet kapot, maar de radio had een 2e massa nodig op een kabeltje (handleiding van die Clarion geeft niet aan wat je met die kabel moet doen, dus niet echt duidelijk)
Probleem is nu alleen een ondeuglijke massa .... maar dat verhelp ik morgen wel. Dus, ik weer happy.
In ieder geval voor het brainstormen mensen
Probleem is nu alleen een ondeuglijke massa .... maar dat verhelp ik morgen wel. Dus, ik weer happy.
In ieder geval voor het brainstormen mensen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Pagina: 1