neo4 modchip playstation 2

Pagina: 1
Acties:

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 21:25
is deze nieuwe modchip voor de playstation 2 al te koop in nederland ?

http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/index.html

Verwijderd

Ik heb toevallig van een playstation ombouwer gehoord dat die chip niet zo goed is als men doet vermoeden.
Hij schijnt na een half uur DVD spelen de laser door te branden!!
Of dit echt waar is is alleen voor de genen die hem hebben laten ombouwen na te gaan.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Op zaterdag 17 november 2001 19:50 schreef taz3d_nl het volgende:
is deze nieuwe modchip voor de playstation 2 al te koop in nederland ?

http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/index.html
Hij is al wel te koop, alleen is hij maar beperkt leverbaar. Dus er is een behoorlijk grote wachtlijst.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zaterdag 17 november 2001 19:55 schreef melanieromy het volgende:
Hij schijnt na een half uur DVD spelen de laser door te branden!!
??? Ik zou toch verwachten dat een electronisch apparaat daar beveiligd tegen is. Heb er dus erg veel moeite mee om dat te geloven...

Zou het niet een door Sony verspreid gerucht zijn?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat ie die laser vernaaid hoor, heeft totaal niks met elkaar te maken. Misschien dat die ombouwer nog een grote voorraad oude chips heeft waar hij van af wil ofzo.

Verwijderd

www.psxshop.nl en www.plextor.nl zijn officiele verkopers van de NEO4 in Nederland.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ik w8 nog ff op de Messiah... :)

Signature?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:42
Ik snap geen kont van al die verschillende modchips. Iemand een logische uitleg/link naar..?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ik wacht ook nog even tot alles gedaan is, dat ze alle "bugs" weten te verhelpen, wil niet dat mn ps2 verneukt is.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 18 november 2001 11:54 schreef MM- het volgende:
ik wacht ook nog even tot alles gedaan is, dat ze alle "bugs" weten te verhelpen, wil niet dat mn ps2 verneukt is.
Juist.. en hoeveel spellen heb je nou nodig op je PS2'tje? GT3, GTA3, Tony Hawk 3 en je bent weer een paar maandjes zoet :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1