Toon posts:

CloneCD Error :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het branden van een iso onder clonecd krijg ik de volgende error: "Schrijven naar CD mislukt, HARDWARE ERROR: TRACKING SERVO FAILURE (4:0x09:0x01)".

De iso die ik wilde branden was van m'n unreal tournament game of the year edition (misschien dat het een beveiliging is ofzo, maar je hebt toch recht op een backup). Ik heb een LITE-ON LTR-12101B 12x10x32.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 16:05
oei, ik krijg altijd meteen phillips kriebels met deze melding....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:16

Wildfire

Joy to the world!

Simpele foutmelding toch? "Hardware error" lijkt mij een duidelijke foutmelding... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 22:03
Volgens mij betekent dat dat de laserkop de track niet meer kon volgen. Dan is of de hardware defect of het is een slechte cdr (heb hetzelf ook gehad was een slechte serie cdr'n, branden kan dan soms nog op een lage snelheid).

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
Het zal dan idd wel aan die cd's liggen. Het zijn goedkope parrot cd's. Ik heb er trouwens alleen met clonecd probelemen mee en niet met nero of easy cd creator.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:34

Predator

Suffers from split brain

Koop gewoon degelijke CD's als ze es aan een goeie prijs staan.

Dan ben je zeker dat je data relatief veilig staat

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Ik heb die melding ook twee keer gekregen, maar ik vermoed dat dat komt omdat de computer beide keren al een paar uurtjes aan stond (brander te warm? Ik heb een kleine kast). De volgende dag ging alles weer perfect (ofwel, dezelfde image branden ging prima). Btw, ik gebruik Sony CD-R's en heb dezelfde brander.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Pagina: 1