Op dinsdag 20 november 2001 20:47 schreef vonky het volgende:
Tja en nu ga ik wat reactie's terugkrijgen !!
nou vooruit dan maar
Doen jullie eigenlijk wel eens een search in de topics ??
zucht... vonky heeft ook een paar topics gepost
Tjonge jonge wat benne jullie allemaal leekje's
als ik je verhalen zo lees lijkt het erop (en ik neem het maar voor waar aan) dat jij aardig in dit stukje kennis zit. Maar om nou iedereen voor leekje uit te maken.......
Call me een leekje... maar in redelijk wat gevallen (zoals opdonders krijgen van een BNC-netwerkje) werkt het gebruiken van een verwarmingsbuis als 'aardleiding' toch echt heel erg goed
Er is nu al genoeg gezegd over dat aarde ZOOOOOOO belangrijk is en niet over een CV leiding en nog benne er eikeltjes die blijven zeggen dat t kan
Ik zeg niets...... (heb ik al gedaan; 't is gemakkelijker en goedkoper om voor zo'n oplossing te kiezen i.p.v. de leidingen opnieuw te bedraden.........)
Tuurlijk alles kan waarom zetten jullie niet allemaal een Bloempot met aarde naast jullie buro en doen daar het aarde draadje in en dan naar je PC ( is ie ook geaard )
zucht
doe eens voor de lol een search in de oudere topics dan te reageren op mijn tekst
Tip voor iedereen:
Mocht je een topic willen plaatsen op GoT, surf eerst naar [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/4002]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/4002[/url] en lees daar de (momenteel) 10 topics waarin alwetende vonky gereageerd heeft voordat je dus onzinvragen gaat stellen

, omdat dit totaal geen zin heeft omdat dit een enkel bericht is en er geen vervolg verhaaltje's komen !!!!!!!!!

Weltrusten kleine aardeboertje's slaap lekker en droom maar lekker over verdere sterke verhaaltje's
Fijn dat je je lesboeken goed hebt doorgesnuffeld. Laat andere tweakers alleen wel in hun waarde.
Ik zit jou ook niet af te zeiken i.v.m. je (zeker) 7 taalfouten (ook omdat ik zelf ook fouten maak)
Maar kortom: relax man en get off our backs
Ik kan me best wel indenken dat je op een gegeven moment pissed off raakt als je weet ik hoe vaak hetzelfde (correcte) commentaar post wat niet gelezen wordt (om welke reden dan ook)
Maar om nou zo arrogant te doen na die paar posts..........
Geen flame-kwestie maar puur even wat zaken op een rijtje zetten......... in de hoop een redelijk onervaren user (qua aantal posts onder de naam vonky in ieder geval; maar mogelijk heeft vonky meerdere usernamen?) toch een beetje op weg te helpen in dit forum.
btw.... zie mij niet als de grote GoT-verbeteraar... ook ik heb dezelfde misstappen gemaakt die jij hierboven hebt gemaakt (en zal in de toekomst vast-en-zeker ook vaker zo'n misstap maken hoewel ik dat toch zoveel mogelijk probeer te voorkomen)