• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wanneer komt deze geweldige budgetcamera eindelijk naar Nederland? Weet iemand hier iets over? Ik wil hem namelijk heeeel erg graag hebben.

150 Dollar voor zo'n beestje is niet veel.

- 1 Mpixel
- verschillende opslagmogelijkheden
- 256 foto's van 640x480 alleen al op onboard flash
- 16MB onboard
- Smartmedia tot 128MB
- flitser
- AVI max 30fps + geluid
- webcam 640x480
- best mooi dingetje voor de prijs
- dozen software en zoot

Check de page: http://www.intel.com/pccamera/pocketdigital/index.htm

Maar ja... ik heb geen credit card enzo. Ik wil hem gewoon in Nederland hebben! :)

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

De Agfa CL20 is ongeveer vergelijkbaar. Die kost 250,- en is hier in NL te krijgen. Voor meer info UTFS (Use The Friendly Search ;))

• p_m
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 19:40 schreef ---X2--- het volgende:
De Agfa CL20 is ongeveer vergelijkbaar. Die kost 250,- en is hier in NL te krijgen. Voor meer info UTFS (Use The Friendly Search ;))
Daar heb ik het dus niet over. En die Agfa is dus helemaal niet te vergelijken met mijn Intelletje! :)

Hij kan niet helemaal 1megapixel, maar vooral: geen filmpjes en heeeeeel klein onboard geheugen. Die Intel is gewoon beter! :)

Trouwens, toch bedankt voor je suggestie! Daar zijn tweakers voor! ;)

[edit]
Woos... ik kijk nu ff hier: http://www.agfa.com/digitalcameras/ephotocl20/specs/

En ik zie dat het toch wel 1280x960 ondersteunt, maar echt: 1MB geheugen! kom op man! das niets!

heee! hij doet toch wel filmpjes! maar dan kun je dus echt maar 1 sec. filmpje opslaan, op onboard dan he! :)

Maar ja... zo erg ziet ie er nu ook weer niet uit. Maar toch: ik blijf erbij: die Intel is beter.

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 19:45 schreef p_m het volgende:

[..]

Daar heb ik het dus niet over. En die Agfa is dus helemaal niet te vergelijken met mijn Intelletje! :)

Hij kan niet helemaal 1megapixel, maar vooral: geen filmpjes en heeeeeel klein onboard geheugen. Die Intel is gewoon beter! :)

Trouwens, toch bedankt voor je suggestie! Daar zijn tweakers voor! ;)
Hij's wel 1 MegaPixel, hoor! 1,3 zelfs geinterpoleerd. Je kan 'm ook als webcam gebruiken (standaardje zit erbij). Het interne geheugen is idd maar 1 MB, maar een 64MB CompactFlash kaart kost je maar 90,-
Let wel op: ik heb het dus over de CL20 en niet over de CL18.
Op zaterdag 17 november 2001 19:45 schreef p_m het volgende:
[edit]
Woos... ik kijk nu ff hier: http://www.agfa.com/digitalcameras/ephotocl20/specs/

En ik zie dat het toch wel 1280x960 ondersteunt, maar echt: 1MB geheugen! kom op man! das niets!

heee! hij doet toch wel filmpjes! maar dan kun je dus echt maar 1 sec. filmpje opslaan, op onboard dan he! :)

Maar ja... zo erg ziet ie er nu ook weer niet uit. Maar toch: ik blijf erbij: die Intel is beter.
Maar die Intel kan je hier niet krijgen... ;)

• p_m
  • Niet online
Nu kijk ik toch weer even goed en zie ik dat er geen flitser in zit, enne... hij kan ook geen filmpjes!

Dus eh... ik wacht maar totdat die Intel in NL is of ik regel het wel via iemand die een credit card heeft ofzo.

Maar weet verder niemand hier iets meer info over/wanneer?

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
hehe mijn cl20 kan wel degelijk flitsen en op de hcc koop ik een kaartje, voor foto's tjek me photobook op www.vrieskist.net

enneh voor filmpjes moet je zo'n cam eigelijk niet kopen, filmpjes maak je met een videocamera niet een digitale camera.

• p_m
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 17:02 schreef Vrieskist het volgende:
hehe mijn cl20 kan wel degelijk flitsen en op de hcc koop ik een kaartje, voor foto's tjek me photobook op www.vrieskist.net

enneh voor filmpjes moet je zo'n cam eigelijk niet kopen, filmpjes maak je met een videocamera niet een digitale camera.
Tjatja... maar ik wil dus niet die Cl20... die Intel roelt gewoon het meeste! :)

• Vrieskist
Op zondag 18 november 2001 17:17 schreef p_m het volgende:

[..]

Tjatja... maar ik wil dus niet die Cl20... die Intel roelt gewoon het meeste! :)
laat eens foto's zien van die intel cam dan

Verwijderd

Die Agfa CL20 is inmiddels nergens meer te krijgen en aangezien Agfa is gestopt met het maken van die dingen is de CL20 sowieso geen optie meer...
Ben ik ff blij met m'n CL20 :)

• p_m
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 17:18 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

laat eens foto's zien van die intel cam dan
URL's weet ik niet meer. Maar heb tests gezien.

Maar eh... volgens mij is hier ook een item in News@t.net geweest!

• Vrieskist
Op zondag 18 november 2001 17:37 schreef ---X2--- het volgende:
Die Agfa CL20 is inmiddels nergens meer te krijgen en aangezien Agfa is gestopt met het maken van die dingen is de CL20 sowieso geen optie meer...
Ben ik ff blij met m'n CL20 :)
ik ook :P had em vorige week nog voor een prikke gehaald :P 250 piek... geen geld toch :)
Pagina: 1