Toon posts:

De Trust spyc@m 300, Goede kwaliteit??

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil dus weten of de spycam van trust een beetje goede kwaliteit levert, aan beelden dus!

-------------
Trust Spycam 300
max res: 1280X1024
8 mb interne flash geheugen
max 108 opnamen per 8 mb
usb interface
prijs: fl. 199,95
-------------

En?
Wat denken jullie ervan:
heb je deze spycam dan wil ik graag wat plaatjes zien...
Heb je em niet, dan wil ik graag weten of je denkt dat dit dingetjes goede kwaliteit kan leveren.

[Graag plaatjes dus, ook goed als deze met een oudere versie van de spycam van TRUST gemaakt zijn!]

Verwijderd

Er zijn 2 dingen die me tegenstaan...

Ten eerste de naam 'Trust' en ten tweede het bedrag van amper 200 piek voor een digitaal toestel. Dat kan in de praktijk nooit echt mooie beelden opleveren.

Verwijderd

Topicstarter
Daarom wil ik dus plaatjes zien!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 02:51

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Een vriend van mij heeft er een gekocht bij Lidl voor 129,- Alleen stond er geen Trust op, maar Trust verkoopt ze ook onder hun eigen naam. Wat de kwaliteit is weet ik niet, maar ik weet wel dat ze gruwelijk veel batterijen vreten :Y)

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 19:17 schreef slindenau het volgende:
Hoi,

Ik wil dus weten of de spycam van trust een beetje goede kwaliteit levert, aan beelden dus!

-------------
Trust Spycam 300
max res: 1280X1024
8 mb interne flash geheugen
max 108 opnamen per 8 mb
usb interface
prijs: fl. 199,95
-------------

En?
Wat denken jullie ervan:
heb je deze spycam dan wil ik graag wat plaatjes zien...
Heb je em niet, dan wil ik graag weten of je denkt dat dit dingetjes goede kwaliteit kan leveren.

[Graag plaatjes dus, ook goed als deze met een oudere versie van de spycam van TRUST gemaakt zijn!]
alles cams van trust zijn brak heb er 3 gehad en geen een zach er fatsoenlijk uit en dat zijn dan de cams van 6 a 700 piek
heb gelukig nu een sony 2.1 megapix met zoom

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Ik heb veel tests over deze en andere Trusts gelezen en ik kan je een ding zeggen: BRAK!

Wacht tot deze ( http://www.intel.com/pccamera/pocketdigital/index.htm ) in NL komt! :)

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
Okay, thxs

Verwijderd

[topic=164297]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.