gigabyte BX2000, vcore pompen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gaat dit lukken?? ik heb geen ervaring met het overklokken van Gigabyte planken, maar kan ik de vcore omhoog krikken?

Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ik zat ff te denken.... het hoeft via het mobo zelf te gaan, deze cpu zit via slot1/ppga converter op het mobo. Zijn er van die dingen die het mobo voor de gek houden en zow een hoger voltage afgeven oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
^^schoppie^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 16:32 schreef neographikal het volgende:
^^schoppie^^
Lamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 16:34 schreef slindenau het volgende:

[..]

Lamer ;)
na ja :P

maar kan er iemand ff een zinnig antwoord geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:55

LopeZ

Too much is never enough

Ja de meeste merk converters kunnen het voltage voor de gek houden. Je kunt de vcore vaak van 1,5v tot 3v instellen. De coverters van oa asus, msi, soltek, gigabyte kunnen het. Het kan alleen nog een probleem worden om ze te vinden, toen ik laatst naar de winkel ging hadden ze ze niet meer en ze kregen ze ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Op maandag 19 november 2001 18:44 schreef LopeZ het volgende:
Ja de meeste merk converters kunnen het voltage voor de gek houden. Je kunt de vcore vaak van 1,5v tot 3v instellen. De coverters van oa asus, msi, soltek, gigabyte kunnen het. Het kan alleen nog een probleem worden om ze te vinden, toen ik laatst naar de winkel ging hadden ze ze niet meer en ze kregen ze ook niet meer :(
hmm das goed nieuws, misschien dat ik die celly van me dan toch nog hoog kan opvoeren :P
Pagina: 1