OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
[topic=316976]
komt je dit bekend voor?
en deze wat dat betreft
[topic=317109]
dat is nu al 3 topics en geen input van jouw kant.
komt je dit bekend voor?
en deze wat dat betreft
[topic=317109]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat je daar aan kunt doen:
Harddisks:
Ga in de SETUP en laat de BIOS ze detecten zodat ze "hard" in de instellingen komen te staan. Mogelijk (hangt van je BIOS merk af) worden ze dan niet meer gedetecteerd. Zet alle kanalen (primary master, primary slave, secondary master, secondary slave) op NONE als er geen harddisk aan hangt. Een CD-ROM speler wordt ook wel door Windows gedetecteerd.
CD-ROM:
Die melding krijg je waarschijnlijk niet weg (hangt van je BIOS merk af), zet in ieder geval alle kanalen waar geen harddisk op zit (dus ook die van de CDROM) op NONE ...
Harddisks:
Ga in de SETUP en laat de BIOS ze detecten zodat ze "hard" in de instellingen komen te staan. Mogelijk (hangt van je BIOS merk af) worden ze dan niet meer gedetecteerd. Zet alle kanalen (primary master, primary slave, secondary master, secondary slave) op NONE als er geen harddisk aan hangt. Een CD-ROM speler wordt ook wel door Windows gedetecteerd.
CD-ROM:
Die melding krijg je waarschijnlijk niet weg (hangt van je BIOS merk af), zet in ieder geval alle kanalen waar geen harddisk op zit (dus ook die van de CDROM) op NONE ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ga ik doen, en kom er graag op terug, bij voorbaat dank.Op zaterdag 17 november 2001 19:29 schreef limoentje het volgende:
Wat je daar aan kunt doen:
Harddisks:
CD-ROM:
OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
Sorry tim, ik ben zo aan het klooien dat ik geen tijd krijg om te reageren, ga nu weer even proberen wat limoemtje schreef. Het sys. werkt overigens perfect, maar ik wil die paar seconden tijdens het rebooten ook nog hebben !Op zaterdag 17 november 2001 19:03 schreef DarkSide het volgende:
[topic=316976]
komt je dit bekend voor?
en deze wat dat betreft
[topic=317109]
Bedankt tim.
Als je bezig bent met je pc kan de tijd idd voorbij vliegen.
Maar een tip. Probeer het bij een topic te houden.
Als de antwoorden niet bevredigend zijn, schop hem dan omhoog (niet te snel natuurlijk).
Er was namelijk wel tijd om nieuwe topics te openen.
Maar ik hoop dat je systeem zo draait als jij dat wilt, en suc6.
Maar een tip. Probeer het bij een topic te houden.
Als de antwoorden niet bevredigend zijn, schop hem dan omhoog (niet te snel natuurlijk).
Er was namelijk wel tijd om nieuwe topics te openen.
Maar ik hoop dat je systeem zo draait als jij dat wilt, en suc6.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Pagina: 1