Toon posts:

Het kleine -=Baldur's gate 2=- vragen topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aan de hand van vele vragen die ik nog heb over dit geweldige spel wordt dit topic helemaal geweid aan het vragen stellen over dit gewardeerde spel...

1. Wat moet ik doen als ik lvl drain heb...

2. Hoe kan ik iemand resureccten?

3. heeft een van jullie het hele spel uitgespeeld met alle sub-quests?

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 18:58 schreef ReV3rEnD het volgende:
Aan de hand van vele vragen die ik nog heb over dit geweldige spel wordt dit topic helemaal geweid aan het vragen stellen over dit gewardeerde spel...

1. Wat moet ik doen als ik lvl drain heb...
(lesser) resoration casten (priest)

2. Hoe kan ik iemand resureccten?
ressurection casten (weer priest)

3. heeft een van jullie het hele spel uitgespeeld met alle sub-quests?
dat is onmogelijk, omdat je soms moet kiezen voor de ene of de andere quest (bv. Shadow thiefes en Bodhi)

Verwijderd

Topicstarter
ja oke maar alle quest die op jou verhaallijn voorkwamen... dus echt alle quest die je kon vinden effe afgemaakt en dan pas weer verder zijn gegaan met de hoofdmoot?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11 20:59

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ben nog steeds bezig, en denk je dat je verder bent komt er weer een mod aan "The Dark Day" oid..
Dus dat word lekker smullen de komende tijd. :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 21:50 schreef Vae_Victis het volgende:
Ben nog steeds bezig, en denk je dat je verder bent komt er weer een mod aan "The Dark Day" oid..
Dus dat word lekker smullen de komende tijd. :9~
die mod heb ik al en hij is gratis :

http://www.baldursgatehaven.com/downloads/index.phtml?id=107601&language=en wel 266 mb :) staat garant voor 30 uur speelplezier :P

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11 20:59

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zaterdag 17 november 2001 21:52 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

die mod heb ik al en hij is gratis :

http://www.baldursgatehaven.com/downloads/index.phtml?id=107601&language=en wel 266 mb :) staat garant voor 30 uur speelplezier :P
heb hem op werk gedowned maandag even branden, gnagnagnagna.
Is hij top? (al gespeeld)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat ik 95% van alle sidequests heb gedaan als het niet meer is :) (van de mogelijke uiteraard ;)).

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-10 18:59
Ik heb 'm nu twee keer uitgespeeld, nu de 3e keer gebruik ik de walktrough, zodat ik zeker ben dat ik geen enkele quest meer ga missen(behalve als je moet kiezen dan).

En nog een vraagje van mij:

Ik ben deze keer Aerie kwijt geraakt, ze zat te bekvechten met Korgan en toen was ze pleite. Op zich niet erg, want ik wilde d'r al inwisselen voor Edwin. Wat minder fijn is, dat ze een hele zooi goede stuff had, die ik nu dus ook kwijt ben. Ik kan er niet vinden in de circustent, terwijl ze zegt daar heen te gaan. Moet ik nu een oudere save laden, of kan ik haar nog vinden?

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Verwijderd

save laden :P

maar je moet Korgan en Earie ook niet tegelijk in je groep hebben, puur goed vs nogal slecht |:( ;) :+

Verwijderd

Topicstarter
Het zal niet toevallig zijn dat de machtige wizard Edwin mijn naamgenoot is overgens :P

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand overgens nog meer uitbreiding die je gratis kan downloaden voor baldur's gate 2 ?
Pagina: 1