Max Payne heef een delay met de muis!!!!

Pagina: 1
Acties:

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:30
nog een keertje dan:

max payne heeft een delay. als ik de muis beweeg dan beweegt iets later het beeld pas. dit is alleen op 1024x768x32 bits in het spel zelf. in de tutorial draait ie prima en heb ik geen delay. maar zodra ik echt new game geef en ga spelen, dan begint de ellende.

als ik op 640x480 speel is het wel weg, maar dat wil ik niet.

Ik heb een pas overnieuw geinstalleerde windows 98 se engels met directx8a, nvidia 2280, liveware 3, via 435 drivers, de laatste muisdrivers van microsoft, laatste officiele highpoint drivers en bios versie 64. ik ben nu ook patch 1.02 aan het downloaden (maar dit verhelpt het niet geloof ik). mijn specs staan in mijn sig.

ik heb ondertussen ook al verschillende drivers geprobeert, omdat ik dit probleem al een tijdje heb. maar volgens mij ligt dit probleem aan max payne zelf, omdat tutorial goed loopt. of zo'n hoog detail is toch te zwaar en hij doet het in de tutorial omdat dat een klein level is misschien?

kan iemand mij helpen of dit probleem iig bevestigen?

Verwijderd

Als ik het spel grafisch te hoog instel heb ik het ook! Wat voor hardware heb je? En welke instellingen in MAX?

• WhistlerNL
hardware staat in mijn sig.

instellingen, alles op zijn hoogst (AA uit). en dan op de hoogste resolutie heb ik de grootste delay. op 800x600 al minder. en bij 640x480 helemaal niet meer.

het zou dus kunnen dat ie te hoog staat, maar in de tutorial doet ie het prima, helemaal geen delay. maar zoals ik in vorige post al schreef, misschien komt dat wel omdat de tutorial maar een klein level is met weinig enemies enzo, dat het daarom mijn computer minder belast en daarom geen delay heb, maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderd

Heb je anisotrope filtering aanstaan? Als dat het geval is uitzetten! ik heb zelf een PIII 800 Geforce2 Ultra en 256MB en mijn computertje verslikt zich daar ook in!

• WhistlerNL
die filtering uitzetten helpt al heel erg, maar nog steeds een beetje een delay :(

die patch is er ook bijna.

dan misschien toch maar het detail ietsjes omlaag...

Verwijderd

Zet het aantal kleuren op 16 bit, kan best. Tenminste ik merk er niks van! Zet je filtering op bilinear En taskswitching uit! Van deze settings merk je nauwelijks iets!

Verwijderd

En werkt het goed? :P

• WhistlerNL
ja, op 16-bit en ani??????-filtering op standaard doet ie het goed.

dus speel het nu nog maar eens een keertje uit.
Pagina: 1