Toon posts:

Toekomst KPN I-mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De media noemt dit de laatste strohalm van KPN...

zal I-mode aanslaan in Nederland/Europa, en zal het KPN van
de zo gevreesde ondergang redden... :?

Vind je het zelf de moeite waard om aan te schaffen?

Ik heb nou ff geen tijd om documentatie te
posten/linken, als iemand anders dat wil doen... graag.

Verwijderd

Topicstarter
^^
...subtiele kick...

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 15:47 schreef deMatthijs het volgende:
^^
...subtiele kick...
1 subtiele kick teveel zou je dat niet meer willen doen ;)
dit levert alleen maar irritatie op bij andere gebruikers zodat de kans dat ze reageren op het onderwerp kleiner wordt. Wacht gewoon tot er vanzelf reacties komen reageren mensen niet dan weet je genoeg. :) :+

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Op maandag 19 november 2001 15:47 schreef deMatthijs het volgende:
^^
...subtiele kick...
+ wat meer info, had je een reactie van mafiasven bespaart. Want je post is niet errug duidelijk moet ik zeggen.

En KPN gaat niet zo snel naar zijn ondergang.

Verwijderd

Hey!

Ik heb in de Wired (van een maand of twee geleden) groot artikel gelezen van i-mode zoals dat gebruikt wordt in Japan door NTT-DoCoMo. Als ze het hier op dezelfde manier (kunnen)invoeren zoals daar, dan voorzie ik goede tijden voor KPN. Is wel een cultuuromslag zoals ik uit het artikel heb begrepen. Andere billing-manier, andere techniek, Hell, andere manier val denken! Als je interesse hebt, scan en mail ik het artikel wel.

Groet!
postmaster@qazt.com

Verwijderd

I-mode kan KPN heel veel geld opleveren maar de risico's zijn wel degelijk aanwezig. Japan telde vorig jaar ruim 16 miljoen gebruikers, dat is nu dus makkelijk vervijfvoudigd.
Maar de japanners houden nou eenmaal van gadgets en mobiele telefons worden als sieraden gezien, in nederland patsen we er alleen maar mee. Ook zal I-mode snel vergeleken worden met het geflopte WAP en zullen bedrijven minder ijverig op de nieuwe markt inspringen.

Uit eindelijk komt het er op neer hoeveel de I-mode compatible telefoons gaan kosten en hoeveel KPN gaat rekenen per packet van 128 bytes. Alleen met een lage prijs zal het echt aanslaan in Nederland.
Pagina: 1