Kaart naar havana?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:09
Is het misschien een goed idee om allemaal een kaart naar havana te sturen met condoleances?

Dit eventueel via de crew, dat zij die kaarten dan doorsturen (extra postzegel bij de kaart of e.d.), of is dit onbegonnen werk?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Hoewel het idee leuk is, denk ik dat dat wat overdreven is. Niet lullig bedoeld ofzo, maar mensen die hem niet kennen en toch een kaart sturen, dat komt mij wat vreemd over.

Bericht hierboven

• Krukar
Daar heb je idd wel een beetje gelijk in jah, niet zo over nagedacht....

Verwijderd

Wat schiet hij daarmee op?

Je kent hem niet persoonlijk...!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 17 november 2001 17:27 schreef deMatthijs het volgende:
Wat schiet hij daarmee op?

Je kent hem niet persoonlijk...!
Dat maakt het dan nog niet automatisch een slecht gebaar...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
waarom niet?

erg zal hij het nooit vinden.

leuk wel.

tenminste, als het hier bij mij zou gebeuren zou ik het wel op prijs stellen! :)

🌞🍃

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mm vindt het eigenlijk ook best wel een goed idee, dus de bedoeling is dat de mensen op GoT een kaart kunnen sturen naar een bepaald adres en de crew stuurt de kaarten dan door naar havana ?

Maar voodat we allemaal dingen op touw zetten, staat havana erachter ?

• Krukar
Nou, over de vraag of havana erachter staat, ik denk niet dat havana echt in de stemming is om op GoT te zijn en daar een antwoord op te geven (zie ook mededelingen, daar geeft hij dat zelf al aan).

edit : a ingevoegd

• Wacky
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Misschien is het beter om een kaart vanuit heel GoT te sturen ... ik denk niet dat hij het erg op prijs zal stellen als hij 2000 kaarten in de bus krijgt ...

Nu ook met Flickr account

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zou iemand er op wachten om zijn priveleven op louter GoT terug te vinden?

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 17:53 schreef ecteinascidin het volgende:
Zou iemand er op wachten om zijn priveleven op louter GoT terug te vinden?
Nou ja, beetje overdreven wel hoor wat jij zegt. Vind het ook niet echt een goed idee maar de gedachte is warm.

Verwijderd

Ik denk dat het draadje hierboven geschikter is..

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Moet je iemand persoonlijk ontmoet hebben om te kennen:?
Niet iedereen doet zich anders voor op Internet als irl namelijk.

havana komt op GoT op mij over als iemand die irl ook een hartelijk persoon is.

En de user havana zou ik dus graag steunen door een blijk van medeleven, zoals een kaartje bv, snap niet waarom dat hier neergesabeld moet worden.

[acm-edit]
Havanna != havana

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op zaterdag 17 november 2001 18:15 schreef HBM het volgende:
[KNIP]
En de user Havanna zou ik dus graag steunen door een blijk van medeleven, zoals een kaartje bv, snap niet waarom dat hier neergesabeld moet worden.
Neersabelen? Ik geef mijn mening.

Bericht hierboven

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

* Arno heeft havana een persoonlijk mailtje toegestuurd

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Misschien kom ik met zout als het diner al op is, maar mag ik vragen (antwoord desnoods via mijn icq) wat er met havana aan de hand is?
Heeft hij een dierbare verloren?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Garfield|IA
  • Niet online
456, [topic=323277/1/25]

en hier kun je steunbetuigingen posten
[topic=323281/1/25]

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
ik zie niet in waarom je iemand persoonlijk moet kennen om je medeleven te betuigen, pers. zou ik het erg leuk vinden om tig kaartjes door de bus te krijgen ook als het er 1000 zijn
je kan er iig iets persoonlijks mee aangeven, de een stuurd misschien een roos de ander een foto soep creatie is iig wel erg pers. waarmee je aan geeft dat het voor hevana over hebt om je even in te spannen (beetje brakke txt maar you get the point, incl typo's )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 22:05 schreef ernst het volgende:
ik zie niet in waarom je iemand persoonlijk moet kennen om je medeleven te betuigen, pers. zou ik het erg leuk vinden om tig kaartjes door de bus te krijgen ook als het er 1000 zijn
je kan er iig iets persoonlijks mee aangeven, de een stuurd misschien een roos de ander een foto soep creatie is iig wel erg pers. waarmee je aan geeft dat het voor hevana over hebt om je even in te spannen (beetje brakke txt maar you get the point, incl typo's )
schrijf havana dan iig goed :+

maar, ik begrijp wat je bedoelt, en heel veel kaartjes moet je niet aan beginnen, dan haalt ie de echt persoonlijke kaarten er niet meer uit, van de mensen die hij echt kent, dus doe dat niet lijkt me

maar grote email ofzo van iedereen van GoT lijkt me een goed plan, een kaart is bijna niet te doen, want dan zou het toch leuk zijn om er je naam op te kunnen zetten, en eer dat gebeurd is, zijn we een half jaar verder
miss dat er op de HCC iets geregeld kan worden dat alle tweakers hun naam in een megakaart schrijven ofzo, lijkt me wel zeer stoer, maar wel laat eigelijk, dan zijn we weer een week verder

• ernst
jahh dat vind ik een super idee, zet op de HCC een grote brieven bus neer voor havana doen ???

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Tis wel zo dat velen van ons Havana kennen van GoT. Niet persoonlijk.
Nu ben ik GELUKKIG nooit in een situatie geweest als hij, maar is het niet toepasselijker (zonder de ideeen die hier GOED BEDOELD geopperd worden in het niets te doen laten verdwijnen) om dan ook via DEZE weg hem sterkte te wensen?
Ik zal maar cru zeggen, soort zoekt soort.

Wat nogmaals niet wegneemt dat je in een situatie als deze alle steunbetuigingen goed moet opnemen. Maar met alle respect, zit hij op een buslading brieven te wachten?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Krukar
Ik vind het persoonlijk een goed idee van ikbenveldmuis om bij de tweakers stand op de hcc 1 grote kaart te hebben, en dat iedereen die het dan wil daar een krabbeltje opzet.
Wie stemt er nog meer mee in?
Ik wil eventueel ook wel de kaart kopen...

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zondag 18 november 2001 01:56 schreef WS het volgende:
Ik vind het persoonlijk een goed idee van ikbenveldmuis om bij de tweakers stand op de hcc 1 grote kaart te hebben, en dat iedereen die het dan wil daar een krabbeltje opzet.
daar zat ik ook al aan te denken.. ik hang zowiezo wel ff bij t.net rond :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• ernst
Op zondag 18 november 2001 01:56 schreef WS het volgende:
mij lijkt het leuker als iedereen een eigen kaartje meeneemt da's toch wat persoonlijker

Verwijderd

Waarom moeten we Havana nou een kaart sturen :?

Omdat ie een mod is?

Er zijn hier op GOT zo vaak berichten dat iemands naaste is overleden, maar daar stuur je toch ook geen kaart heen?

Sorry hoor, maar (bijna(?)) niemand kent Havana hier persoonlijk, dus ik vindt het dan ook een beetje overdreven.

Niet dat het niet erg is wat er is gebeurt.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Toch wel flauw dat jullie het allemaal verkeerd neerzetten, het is 'havana'.

Magoed, ik zou niet weten of ie het gebaar waardeert en/of op prijs kan stellen.

Maar ik kan me ook goed voorstellen dat ie niet noodzakelijkerwijs geconfronteerd wil worden met half GoT.

Bovendien, de hcc eindigt pas over een week dus voor de kaart er is duurt het nog wel anderhalve week, dan heb je kans dat je "het verdriet" alleen maar weer (extra) aanwakkert.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 11:22 schreef ACM het volgende:
Toch wel flauw dat jullie het allemaal verkeerd neerzetten, het is 'havana'.

Magoed, ik zou niet weten of ie het gebaar waardeert en/of op prijs kan stellen.

Maar ik kan me ook goed voorstellen dat ie niet noodzakelijkerwijs geconfronteerd wil worden met half GoT.

Bovendien, de hcc eindigt pas over een week dus voor de kaart er is duurt het nog wel anderhalve week, dan heb je kans dat je "het verdriet" alleen maar weer (extra) aanwakkert.
+1 inzichtvol
ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, miss dat deze dan beter op slot kan :?
jammer, maar helaas

• Krukar
Ik ben ook overtuigd door de post van ACM, zet deze dan maar op slot.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb nog 1 suggestie:

Als we nou op de HCC eenbak maken ja, en dan alles in 1 pakketje versturen, dat scheelt weer met de "schok" dat er ineens 1000 kaartjes op de mat liggen :)

Maar wat hierboven al gezegt werd is ook wel waar... Maar dan nog, na 1 week heb je zoiets echt nog niet verwerkt, laat staan vergeten.... :'(

Maar als ie dit leest:
Heel erg veel sterkte in deze (waarschijnlijk) zeer moeilijke periode in je leven.... :'(

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
Overall blijkt uit dit topic dat het niet echt nodig is een kaart te sturen, omdat "we" (lees: tweakers) havana verder niet kennen.

Ik zou dit topic dus sluiten, zoals ikbenveldmuis ook al zegt

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07 21:31
of gewoon een mailtje van iedereen-in-één naar havana

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik denk dat we havana ook een beetje extra rust moeten geven, dat heeft ie absoluut wel nodig.

Laten we dit soort dingen dus maar niet doen.

Plague: inderdaad na een week is het nog lang niet verwerkt. Maar is het wel weer aan het "afvlakken" (en afstompen wellicht, ik weet het niet, ik ken havana niet goed genoeg en heb het zelf nooit mee gemaakt zoiets) maar ik zou het toch liever niet doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.