Op zaterdag 17 november 2001 22:05 schreef ernst het volgende:
ik zie niet in waarom je iemand persoonlijk moet kennen om je medeleven te betuigen, pers. zou ik het erg leuk vinden om tig kaartjes door de bus te krijgen ook als het er 1000 zijn
je kan er iig iets persoonlijks mee aangeven, de een stuurd misschien een roos de ander een foto soep creatie is iig wel erg pers. waarmee je aan geeft dat het voor hevana over hebt om je even in te spannen (beetje brakke txt maar you get the point, incl typo's )
schrijf havana dan iig goed
maar, ik begrijp wat je bedoelt, en heel veel kaartjes moet je niet aan beginnen, dan haalt ie de echt persoonlijke kaarten er niet meer uit, van de mensen die hij echt kent, dus doe dat niet lijkt me
maar grote email ofzo van iedereen van GoT lijkt me een goed plan, een kaart is bijna niet te doen, want dan zou het toch leuk zijn om er je naam op te kunnen zetten, en eer dat gebeurd is, zijn we een half jaar verder
miss dat er op de HCC iets geregeld kan worden dat alle tweakers hun naam in een megakaart schrijven ofzo, lijkt me wel zeer stoer, maar wel laat eigelijk, dan zijn we weer een week verder