Ik las ergens dat ik mijne aopen 1232a met justlink. Gewoon met een firmware van een ricoh brander kan flashen, welk model weet ik niet. Maar kan het? Ik wil niet met een kapoet brander zitten zodadelijk.
Verwijderd
Ik heb ook zoeentje, en wil het graag ook wel weten! 
(wat voor dingen worden er verbeterd ofzo in die update die jij hebt van ricoh
)
(wat voor dingen worden er verbeterd ofzo in die update die jij hebt van ricoh
Verwijderd
Aopen is volgens mij Pioneer (hier well iig) dus wees voorzichtig en zoek ff wat sites af
Suc6
Suc6
Uhh alleen de 10x en 16x zijn de binnenwerken van Pioneer.Op zaterdag 17 november 2001 17:47 schreef InSaNe400 het volgende:
Aopen is volgens mij Pioneer (hier well iig) dus wees voorzichtig en zoek ff wat sites af
Suc6
Deze 12x is zeker weten van Ricoh. Ik ken mijn eigen hardware heus wel hoor
Hmm ff op hoog schoppen..
Weet niemand of het kan, want ricoh wordt veel vaker ondersteund is proggies dan aopen.
Ik kan nu namelijk geen backups maken van SafeDis2 spellen.
Weet niemand of het kan, want ricoh wordt veel vaker ondersteund is proggies dan aopen.
Helaas pindakaas, alle Ricoh branders kunnen ook niet overweg met het kopieren van SafeDisc2 spellen, zie ook de site van CloneCD http://www.elby.org/CloneCD/english/cdr_r.htm.Op zaterdag 01 december 2001 18:31 schreef O.D.Smolik het volgende:
Hmm ff op hoog schoppen..
Een woord: Daemon Tools
(ok, zijn er twee)
(ok, zijn er twee)
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
Het werkt wel hoor ik heb het ook gedaan!
[off topic]
als je nou een verkeerde firmware flasht, dan kan je de goeie er toch gewoon weer overeen flashen? Het is toch niet hetzelfde als de bios van de computer? (als je daar je flash verneu*t is je computer dood)
[/off topic]
als je nou een verkeerde firmware flasht, dan kan je de goeie er toch gewoon weer overeen flashen? Het is toch niet hetzelfde als de bios van de computer? (als je daar je flash verneu*t is je computer dood)
[/off topic]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Pagina: 1